הראשון לציון מזהיר:

"הממתקים החלביים בכשרות 'OU' - מאבקת חלב עכו"ם"

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הזהיר בשיעורו השבועי כי כלל הממתקים החלביים הזוכים לכשרות של בד"צ 'OU' - כולם הם עם מוצרים של אבקת חלב עכו"ם: "הציבור צריך לדעת" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: שמואל עמית)

הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, הזהיר בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, כי כל הממתקים החלביים בהכשר בד"צ 'OU' הם עם אבקת חלב נוכרי.

במהלך שיעורו, שעסק בין היתר בנושא חלב עכו"ם, התבטא הראשון לציון: "הכשר של OU, OU לפי מה שביררתי -כ ל המוצרים החלביים שלהם - הכל זה אבקת חלב נוכרי. היה אצלי היו"ר שלהם, אמרתי לו 'למה אתה עושה ככה? כל המוצרי חלב שלך הכל זה חלב נוכרי?', אמר לי כן. אמרתי לו 'למה?', יש אנשים שרוצים להחמיר, תכתוב 'חלב ישראל', 'חלב עכו"ם'".

הראש"ל הוסיך וסיפר על השיחה עם בכירי 'OU': "אמרו לי ההכשר של OU: 'מה אתה רוצה? אנחנו הכשר של אמריקאיים, באמריקה עושים כמו ר' משה פיינשטיין".

"הציבור צריך לדעת", הזהיר הרב הראשי: "כל מוצרי החלב, כל הממתקים שכתוב שזה חלבי - כולם זה אבקת חלב של נוכרי. ההכשר OU ככה הם עושים".

יצוין כי הגר"י יוסף התייחס למוצרי חלב מחוץ לארץ שרובם עשויים מאבקת חלב נוכרי. אך מוצרי ה-OU המיוצרים בישראל הם חלב ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר