נפצע באורח קל

תקיפה בכלא: אסיר חמאס דקר סוהר בפניו

אסיר המשתייך לארגון חמאס ומרצה מאסר בכלא נפחא שבדרום, תקף סוהר בפניו באמצעות חפץ חד וניסה לחתוך את פניו • הסוהר פונה לטיפול • מצב כוננות בקרב האסירים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כלי התקיפה (צילום: דוברות שב"ס)

אסיר ביטחוני הכלוא בכלא נפחא שבדרום, ניסה אחר הצהריים (שני) לחתוך את אחד הסוהרים בפניו. הסוהר נפצע באורח קל ופונה להמשך טיפול.

על פי שירות בתי הסוהר, התקיפה התבצעה באגף חמאס, בכלא נפחא שבדרום, כאשר האסיר ניסה לתקוף את הסוהר באמצעות חפץ חד, אך בסוף פצע אותו רק באורח קל.

הסוהר ופונה לקבלת טיפול רפואי במרפאת היחידה; "האגף נמצא תחת שליטה", נמסר מדוברות שב"ס.

במשרד המידע לענייני אסירים ביטחוניים מעדכנים בעקבות האירוע: "יש מתח רב כעת לאחר הדקירה בכל בתי הכלא ומצב כוננות בקרב האסירים".

יו''ר תנועת אם תרצו מתן פלג מגיב לתקיפת סוהר בידי מחבל חמאס בכלא נפחא: ''אנו נמצאים בימים בהם רצח יהודים מוביל לגירושם מחומש, והסכם כניעה למחבלים בכלא מוביל לתקיפת סוהרים. גם בשעות אלו, עדיין יכולים המחבלים לצפות בכלא בערוצי הטלויזיה של הרש''פ, עם תוכניות מיוחדות בהן הם מתראיינים או מראיינים את קרובי משפחתם.

"עדיין יש להם אגף בישול נפרד. הקייטנה נמשכת. אנו חוזרים וקוראים לשר הבט''פ לאמץ במלואן את מסקנות ועדת ארדן ולעצור את חגיגת המחבלים בכלא. דרוש רענון דחוף בתפיסת ההפעלה של השב''ס. מי שמתעסק עם מחבלים צריך לפעול בהתאם ולהוביל יד קשה ולא מתרפסת!''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר