"עלול היה להיגמר ברצח"

אירוע חריג: ח"כ איתמר בן גביר "חש מאוים" - ושלף אקדח

יו"ר 'עוצמה יהודית' עוכב בכניסה להילולה של ישיבת "כסא רחמים" בתל אביב, ושלף אקדח נגד שני מאבטחים ערבים, שנמלטו מהמקום לאחר העימות • בן גביר טוען: "הם איימו לרצוח אותי" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: לפי סעיף 27א)

ח"כ איתמר בן גביר תועד אמש (שלישי) בסרטון שמסעיר את הרשתות החברתיות בו נראה יו"ר עוצמה יהודית שולף אקדח, בכניסתו לאירוע ההילולה של ישיבת "כסא רחמים" בגני התערוכה בתל אביב, לכאורה באמצע עימות עם מאבטחי המקום.

בהודעה שפרסם חבר הכנסת לתקשורת טען כי השניים, אזרחי ישראל ערבים, איימו לתקוף אותו - ונמלטו לפני שהגיעה המשטרה. לאחר בדיקה קצרה, השניים אותרו ונעצרו לחקירה - ובן גביר מסר עדות במחוז צפון תל אביב.

ח"כ איתמר בן גביר תיאר: "האירוע היה עלול להיגמר ברצח. כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים. בשלב זה הרגשתי מאוים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה - וזה הרגיע אותם לזמן מה".

בן גביר קרא למשטרה להגיע למסקנות לגבם: "ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".

מלשכתו נמסר כי "בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכן ניסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה".

העיתונאי אור רביד הביא את גרסת קרוביו של המאבטח שסיפרו כי "ח"כ בן גביר הגיע לאירוע באקספו של הרב מזוז והחליט לחנות את הרכב במקום שאסור. כשהמאבטחים פנו לח"כ ואמרו לו שהחנייה אסורה, הרוחות החלו להתלהט. בן גביר אמר להם: 'אני חבר כנסת מותר לי להחנות איפה שאני רוצה'".

מפלגת הציונות הדתית מסרה כי "תקיפתו של ח"כ איתמר בן גביר אמש בתל אביב היא דבר חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. כאשר ח"כים בקואליציית השמאל מקבלים הודעות לטלפון הם מקבלים אבטחה וכאשר ח"כ בן גביר מותקף יש מי שמנסים להאשים אותו.

"הצביעות הזו בלתי נסבלת. אנו קוראים לרשויות האכיפה למצות את הדין עם התוקפים".

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר