"ממשלה מסוכנת לביטחון"

פיגועים, דת ומדינה: ח"כ איתמר בן גביר באולפן

גל הפיגועים הפוקד את ישראל; הניסיון להרוס את ישיבת חומש; הטענות הקשות נגד בנט ושקד; הסטטוס קוו והיחסים החדשים עם אריה דרעי • ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

בתום שבוע סוער במיוחד סביבו, יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לגל הפיגועים הפוקד את ישראל, הטענות הקשות נגד ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, הרפורמות בדת ומדינה שמוביל השר מתן כהנא, ההסדר של אריה דרעי והיחסים החדשים שנרקמו בניהם. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - דת ומדינה

"המסקנה שלי שמתן כהנא פוגע לעם ישראל ועושה דברים קשים מאד. אני אגב מכיר את מתן כהנא ואני לא חושב שהוא עושה את זה בכוונת מכוון, אבל בסוף הוא עושה רפורמות שמטרתם להיטיב עם ארגון מסוים, עם רב מסיים.

"מי שסופג בסופו של דבר את הנזק הכי גדול זה לא אתה ולא אני. אנחנו ניכנס למסעדה ונדע בדיוק של מי הכשרות וכו', אבל הציבור הכללי שחובש את כיפת השמים הוא זה שיינזק מהרפורמות הקשות של מתן כהנא".

ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן

נפגעת מהעובדה שהחרדים הקימו וועדה משותפת והציונות הדתית בחוץ?

"אני חושב שמן הראוי היה לשתף יותר את הציונות הדתית בדברים, אבל אני יכול להעיד על עצמי שאני גם פועל בלי הסיעות החרדיות, למשל מול הרפורמים בכותל ובנושא המפגינים החרדים שמרביצים להם בהפגנות.

איפה הנקודה הבעייתית לדעתך בנושא הרפורמה בגיור?

"הבעיה היא בגיור של רבני ערים, וכולנו יודעים לאיזה רב הוא מכוון. אותו רב לא יכול לחרוג מהפסיקה ומההיררכיה בנושא".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר