ללא מזון בקניון

אושר לתשעה ימים התו הירוק על הקניונים

ועדת החוקה אישרה לתשעה ימים בלבד את התו הירוק על חנויות מעל 100 מ"ר למעט חנויות חיוניות; הקנס לעסקים הופחת אך הובהר כי הוא יינתן מידית ללא אזהרה (קורונה)

תיאסר האכילה במתחמי המזון המהיר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

החמרה משמעותית בנהלי הקורונה: ועדת החוקה אישרה לתשעה ימים בלבד את התו הירוק על חנויות מעל 100 מ"ר למעט חנויות חיוניות; הקנס לעסקים הופחת אך הובהר כי הוא יינתן מידית ללא אזהרה עוד אושר: לא תתאפשר אכילה במתחמי מזון משותפים בקניונים; בדוכני מזון תתאפשר מכירת טייק-אווי רק לבעלי תו ירוק

לבקשת היו"ר ח"כ קריב: האכיפה בקנסות על החנויות תחל ביום שלישי על מנת לאפשר זמן היערכות נוסף. הדיון על חוק מימון המלוניות יימשך מחר בבוקר

היו"ר ח"כ קריב אישר בתום דיון ממושך את התקנות לתשעה ימים בלבד, במקום שבועיים, לאחר שהממשלה לא נענתה לדרישתו להחריג ילדים בגילאי 5-3 מהתו הירוק ולאפשר לגילאי 11-5 להציג נייר המעיד על חיסון ראשון כתו ירוק זמני כהבטחת הממשלה: "מכל הצעדים שאישרנו בוועדה בחצי השנה האחרונה, לבי הכי כבד באישור התקנות הללו. אצביע בעדן אבל בהיסוס ובלב כבד כי התחושה היא שיש כאן הרחבה דרמטית של מגבלות התו הירוק שלא הרחבנו בשיאו של הגל הרביעי. אני תומך בהן בעיקר בגלל מימד חוסר הוודאות שעתיד להתבהר תוך זמן קצר. התו הירוק בעת שאין הגבלות התקהלות הוא חריג שבחריגים. לא התו הירוק ולא המדינות האדומות יהפכו לסטנדרט החדש".

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) שהתנגד לראשונה לתקנות הקורונה אמר: "תמיד היינו עניינים, או שנמנענו או שתמכנו, אך לא התנגדנו לתקנות בנושאים חשובים אלו של הצלת חיים כמו במאבק בקורונה, אך לאחר כמעט עשר שעות של דיונים אנחנו רואים את חוסר הקשב של נציגי הממשלה פה בשולחן הזה באטימות לבקשות שלנו ולדרישות המגיעות מהציבור ואצביע נגד".

תמכו בתקנות: היו"ר ח"כ גלעד קריב (העבודה) וח"כ בני בגין (תקווה חדשה).

התנגד: ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר