"מייבאת את הנגיף"

סין: דיילת אל-על נדבקה באומיקרון והוכנסה למתקן בידוד

דיילת ישראלית, שיצאה מישראל לאחר שעשתה שתי בדיקות קורונה שיצאו שליליות, נחתה בסין, שם נמצאה חיובית לזן האומיקרון. בסין שמו אותה במתקן בידוד • באל על ובמשרד החוץ נעשים ניסיונות להחזיר אותה (חדשות)

איציק אברהם | כיכר השבת |
דיילת. תמונת ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

דרמה בסין: דיילת של חברת אל על, שנחתה בדרום סין, נבדקה ונמצאה חיובית לזן האומיקרון, הסינים, שמו אותה במתקן בידוד, ובישראל נעשים מאמצים להחזיר אותה ארצה.

הדיילת הגיעה לעיר גואנגג'ואו, שבסין ביום חמישי האחרון (לאחר שבישראל נבדקה לפני היציאה ונמצאה שלילית לנגיף) - בטיסת מטען של חברת אל על, לאחר הנחיתה, נעשה לה בדיקה והיא נמצאה חיובית לקורונה, הבדיקה נשלחה לריצוף גנטי, והתברר שהיא נושאת את ווריאנט האומיקרון.

הסינים, לא לקחו סיכון ומחשש להדבקה, שמו את הדיילת בתוך מתקן בידוד בבית החולים המקומי, כאשר על פי העיתונאי שרון עידן, הסינים מאשימים את ישראל בהפצת הנגיף החדש בסין.

הצוות שנסע יחד איתה, נאלץ לחזור בלעדיה לישראל. כאשר בחברת אל על בשיתוף משרד החוץ, נעשים כל העת מאמצים להחזיר את הדיילת לארץ ולהוציא אותה מהמתקן בידוד בו היא שוהה.

על פי הפרסום בווינט, בישראל מנסים לקבל אישורים לעלות את הדיילת לטיסת מטען נוספת של אל על, שתחזיר אותה ארצה בהטסה רפואית.

מאל על נמסר: "אשת צוות אוויר אשר נחתה עם טיסת מטען בסין ביום חמישי האחרון, נמצאה חיובית לקורונה ובהתאם לנהלים בסין הועברה להמשך בדיקה ובידוד בבית חולים מקומי יתר הצוות שב ארצה לאחר שנמצא כי אינם חיוביים לקורונה. במהלך ברור רפואי נוסף נמצא כי אשת צוות האוויר נשאית של זן האומיקרון, (זאת לאחר שאובחנה כשלילית לפני המראתה לשם.)".

"חברת אל על שומרת על קשר רצוף עם אשת צוות האוויר ועם גורמי משרד החוץ והבריאות . הקונסוליה בגואנגזו מלווה אותה ושומרת על קשר יומיומי ועל כך תודתנו הרבה. אנו מדגישים כי לא התקבלה שום תלונה לא במשרד החוץ ולא במשרד הבריאות בנושא- בשעות אלה אנו פועלים להשבתה ארצה ומציינים כי היא חשה בטוב וללא סימני מחלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר