דרושים/ות מורים/ות

בגלל השפעת: "הרבה כיתות - בלי מלמדים"

לאחר שהמחלה החורפית התפרצה בקהילה, ראשי מוסדות חרדיים בלייקווד מזהירים כי יום הלימודים מתחיל תוך מחסור עצום במחנכים וקוראים לציבור לשמש כממלאי מקום (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
תלמידים ללא מלמד. ארכיון (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

מצוקה בלייקווד: בקהילה החרדית, החווה בשבועות האחרונים התפרצות של שפעת, מספרים כי יש היום (שני) "הרבה כיתות בלי מלמדים".

כזכור, לאחר ששכך גל הדלתא של נגיף הקורונה, המחלה החורפית התפרצה בקהילות חרדיות רבות בישראל ומחוצה לה. השפעת נמצאה בעיקר אצל בני נוער וילדים, אך גם אנשי צוות מבוגרים ששוהים איתם שעות ארוכות נדבקו.

ראשי מוסדות חרדיים בלייקווד מזהירים, כי יום הלימודים מתחיל תוך מחסור עצום במחנכים - כך על פי דיווח באתר המקומי 'לייקווד סקופ'.

המנהלים קראו לציבור להגיע למוסדות החינוך ולמלא את מקומם של אנשי החינוך הרבים החולים ששוהים בביתם. "אם אתם יכולים למלא מקום עבור לימודי קודש או חול פנו למספר הטלפון, וציינו את התחום שבו תוכלו ללמד, ואת הכיתות שמתאימות לכם".

הקריאה פנתה לגברים ולנשים כאחד, מאחר והמחסור ניכר בתלמודי התורה כמו גם בבתי הספר לבנות. אתמול (ראשון) היתה היענות של ממלאי מקום וכיתות רבות המשיכו בלימודים רציפים, אך היום (שני) נדרשו שוב מורים ומורות להחלפה.

כזכור וכפי שדיווחנו ב'כיכר השבת', הקהילה החרדית בלייקווד מעתירה בימים אלו על ילד תושב המקום שמאושפז במצב קשה עקב סיבוך של השפעת. בישראל, ילדה בת 8 הורדמה והונשמה מסיבוך דומה, אך מאז מצבה השתפר.

בנוסף, ביום שישי דיווחנו על יולדת שנפטרה בגיל 31 מסיבוך של השפעת, שכתוצאה ממנו הידרדר מצבה הבריאותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר