יוקר המחייה

עוד עליית מחירים: 'אסם' תייקר מאות מוצרים

בנוסף לאלפי מוצרים שהתייקרו לאחרונה בישראל. היום נודע, כי חברת אסם צפויה לייקר את הדגנים, חטיפים, קפה, פסטות, פתיתים, אטריות, קוסקוס ורטבים - בכחמישה אחוזים (כלכלה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
סופרמרקט. תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אם לא די בהתייקרות המחירים ובגזרות הממשלה על מוצרים רבים, על פי הפרסום היום (שלישי) בחדשות 12, חברת אסם צפויה לייקר גם היא את מחיריה.

על פי הפרסום, חברת אסם תעלה בקרוב מחירים של מאות ממוצריה הפופולריים. כאשר בין המוצרים שמחיריהם ככל הנראה יועלו נמצאים: דגנים, חטיפים, קפה, פסטות, פתיתים, אטריות, קוסקוס ורטבים.

על פי הדיווח, עליית המחירים על כל מוצר תהיה שונה ומדובר על עלייה של בין שלושה אחוזים לשבעה אחוזים, כאשר העלייה הממוצעת תהיה של 4.6 אחוזים.

בעקבות העלאת המחירים, פנתה תנועת' עומדים ביחד' המובילה את קמפיין 'מינימום 40' ליו"ר ועדת הכלכלה, מיכאל ביטון, בדרישה שיקיים דיון דחוף בנושא: "העלאת מחיר מוצרי בסיס ללא שינוי בשכר המינימום היא מעשה אכזרי כלפי מאות אלפי ישראלים".

מחברת אסם נמסר: "מחירי חומרי הגלם, האריזה ועלויות השינוע זינקו בעשרות עד מאות אחוזים באופן שלא נראה כמותו בעבר. לצערנו, המגמה ממשיכה והשלכותיה מסתכמות בעלויות חסרות תקדים בהיקפן, גם בניכוי השפעת שערי החליפין. לאחר שנקטנו בכל מהלך אפשרי וספגנו את התייקרויות במשך תקופה ארוכה, אנו נאלצים לבצע עדכון שמפצה באופן חלקי בלבד על התייקרויות התשומות. מחירון מוצרי מטרנה ישאר ללא שינוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר