פי 3 משבוע שעבר | מדאיג

האומיקרון מתפשט: כ-4,000 מאומתים ביממה האחרונה

שיעור ההדבקה הגבוה בישראל מתקרב: בתוך שבוע מספר הנדבקים כמעט שילש את עצמו, וגל התחלואה עוד לא בשיאו. בבתי החולים ישנם 94 חולים במצב קשה - כ-80% מהם לא חוסנו (בריאות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האומיקרון מתפשט (צילום: שאטרסטוק)

גל האומיקרון בעלייה דרמטית - גם בישראל: 3,947 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו ביממה שחלפה (רביעי) - עלייה של כ-1,000 מאומתים לעומת היום שקדם לו, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו לפני זמן קצר. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 2.93%, שיעור החיוביים הגבוה זה שלושה חודשים, מה שמוכיח על תחלואה נרחבת בקהילה.

התפשטות האומיקרון נראית בבירור מנתוני ההדבקה מהשבועות שחלפו: ביום רביעי לפני שבועיים אובחנו בישראל 789 מאומתים לקורונה, ביום רביעי בשבוע שעבר המספר זינק ל-1,418 - ואתמול הוא כבר כמעט שילש את עצמו והגיע ל-3,947. מדובר במספר המאומתים הגבוה ביותר מאז 30 בספטמבר.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי אתמול בוצעו כ-136 אלף בדיקות, ומקדם ההדבקה ממשיך לעלות גם הוא וכבר עומד על 1.62, כאשר לדעת מומחי הקורונה בישראל, הוא עתיד לגדול אף יותר.

בבתי החולים מאושפזים 151 חולי קורונה - עלייה קלה לעומת המספר אתמול. 94 חולים מאושפזים במצב קשה וגם כאן מדובר בעלייה קלה. מהנתונים עולה כי 78.7% מהחולים הקשים אינם מחוסנים בכלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר