גורם "להחליף בגדים"

לאומיקרון יש תופעת לוואי מוזרה שמתרחשת רק בלילה

הזן החדש הביא איתו גם תסמין חדש שבאופן מפתיע, מתרחש רק בלילה. בנוסף, אובדן טעם וריח, התסמין המוביל בזני קורונה אחרים אינו נפוץ כלל בקרב חולי אומיקרון (בריאות)

התסמין החדש של האומיקרון: הזעות לילה (צילום: shutterstock)

נגיף הקורונה מתפשט במהירות מסחררת ברחבי העולם בשל הופעתו של זן האומיקרון וגורם לדאגה רבה. גם בארץ האומיקרון מתפשט במהירות, כולל בקרב מי שקיבלו 3 חיסונים.

טרם ברור מהי חומרת המחלה של הזן החדש והאם הוא גורם לתחלואה קשה יותר כיוון שבתחילת הגל הנוכחי, מרבית הנדבקים הם צעירים בני 20-40 ומחוסנים, אשר אצלם המחלה חמורה פחות מלכתחילה.

התסמינים הבולטים ביותר לאומיקרון הם צינון, כאבי ראש, חולשה, עיטושים, כאבי שרירים, עייפות וגרון מגרד וכואב. מעניין לציין כי אובדן טען וריח, אחד התסמינים העיקריים בקרב חולי זנים אחרים של קורונה, אינו נפוץ כלל בקרב חולי אומיקרון.

עם זאת, הזן החדש הביא איתו תסמין חדש. רופאים ברחבי העולם מדווחים על כך שחולי אומיקרון חווים תופעת לוואי שבאופן מוזר מתרחשת רק בלילה.

לפי ד"ר אמיר חאן משירות הבריאות הלאומי של בריטניה, בה האומיקרון הוא הזן הדומיננטי כעת, חולי אומיקרון סובלים מהזעות לילה חמורות בהן "אתה ספוג כל כך בזיעה שיתכן ותצטרך לקום ולהחליף בגדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר