צפו בתיעוד

נס בישיבה: התקרה קרסה - ואין שום נפגעים

דקות ספורות לאחר שסיימו הבחורים לאכול את ארוחת הצהריים, הוזעקו כוחות החירום למקום בשל קריסה מסוכנת • "שמעתי טפטופים מוזרים - ופתאום הכל התרסק עלינו" (חרדי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זירת הקריסה (צילום: Dovid Jaroslawicz / BoroPark24.com)

נס התרחש אמש (ראשון) בישיבה בניו יורק, לאחר שתקרה קרסה במקום ואין כל נפגעים באירוע.

לפי דיווח באתר החדשות המקומי 'בורו פארק 24', האירוע קרה בסביבות השעה 14.45 (שעון ניו יורק) בישיבת בית התלמוד - 'סניף' של ישיבת מיר המפורסמת, הממוקם ברח' 82 בשכונת בנסונהרסט שבברוקלין.

דקות ספורות בלבד לאחר שסיימו רוב הבחורים לאכול את ארוחת הצהריים בחדר האוכל של הישיבה, הוזעקו כוחות החירום למקום בשל קריסה מסוכנת של תקרת החדר, שנבנתה לפני שנים רבות וכפי הנראה כרעה תחת עומס הגשמים הכבדים שהומטרו בימים האחרונים.

הכבאים שהגיעו לזירה פינו את הבניין כולו מיושביו, ולאחר שאישרו כי ניתן להשתמש בבטחה ביתר הבניין - החל סדר ב' כרגיל, כאשר התלמידים מקיימים 'ויחזור לתלמודו'.

בשיחה עם האתר, סיפר אחראי המטבח של הישיבה, ר' ישראל ראנד, על רגעי האימה: "בשעה 14.45, עסקתי בפינוי חדר האוכל אחרי ארוחת הצהריים, כשרק שני בחורים נותרו עימי במקום.

"שמעתי טפטופים של גשם בחדר - וזה היה מוזר. פתאום הכל התרסק עלינו, ונלכדתי בפינת חדר האוכל עם שני בחורים, כשדלת המטבח הנעולה חסמה אותנו. חלק מהתקרה נחתה על ראשי, והצלחתי לגונן על שני הבחורים האחרים כדי להציל אותם.

"בינתיים הרגשתי את הלחץ של התקרה שחלקה נשענה על ראשי. רק כשהאבק התפזר, הצלחתי לפתוח את הדלת הנעולה וברחנו מהפתח האחורי", תיאר ראנד.

לדבריו, "זה נס שהדבר קרה בסוף הפסקת הצהריים, כשלא היו הרבה אנשים בחדר האוכל, ונס שאף אחד לא נפגע קשה", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר