פינו ילדים בכוח • צפו

שבועיים לאחר הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד: נהרסו מבנים בחומש

מבנים, אוהלים ומערכת החשמל של ישיבת חומש, נהרסו הבוקר על ידי כוחות צה"ל ומשטרה, שהגיעו הבוקר לישיבה ופינו בכוח ילדים; "מה זו האובססיה הזו לישיבה?" • צפו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
פינוי הילדים בכוח (צילום: ישיבת חומש)

כוחות משטרה גדולים, הגיעו הבוקר (שלישי) לישיבת חומש, וחיבלו במערכת החשמל של הישיבה כמו כן, הרסו מבנים ואוהלי משפחות שהגיעו לחזק ולתמוך בחומש.

כזכור, לאחר השבעה של יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח לפני יותר משבועיים, המתיישבים בחומש זעמו, זאת לאחר שלפי טענתם, הממשלה הרסה את בתי המשפחות בחומש, שנבנו לפני למעלה משנה - בניגוד למה שנטען ע"י גורמי צבא ומשטרה.

בעקבות ההרס עברו המשפחות להתגורר באוהלים, שיגנו על הילדים והתינוקות מפני הגשמים והרוחות. אל המשפחות ביישוב הצטרפו משפחות נוספות שבאו לחזק את חומש.

הבוקר, לאחר הפינוי האלים, ידידו של ראש הממשלה, ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף אותו בחריפות ואמר: "ממשלת ישראל איבדה את הצפון. מעולם לא היה דבר כזה - זו הפעם הראשונה שבמקום להילחם במחבלים, התגובה בשטח של בממשלה היא במקום להילחם שולחי המחבלים - להילחם בקורבנות, להילחם בהתיישבות. האחריות על ההרס היא הראש ובראשונה של ראש הממשלה נפתלי בנט".

"שבועיים להירצחו של תלמיד ישיבת חומש יהודה דימנטמן הי"ד, הממשלה טרם מצאה זמן להרוס את בתי המחבלים שרצחו את יהודה בדם קר וניסו לרצוח צעירים נוספים, אולם הממשלה מוצאת כבר פעם שניה את הזמן להרוס בתים בחומש".

דגן הוסיף: "מה בוער להם להרוס מבנים של משפחות, מחסה לילדים מהגשם?? מה זו האובססיה הזו לנתק ולהרוס את מערכת החשמל של הישיבה?? את מה שלא העזה אף ממשלה לעשות, עושה הממשלה הזו. האחריות להרס האובססיבי הזה על כל כל הממשלה ובראשם ראש הממשלה נפתלי בנט. אתה ראש הממשלה - האחריות היא עליך
אני דורש מהממשלה ומראש הממשלה נפתלי בנט לעצור את אובססיית ההרס הזו בחומש! אזרחי מדינת ישראל, כל אדם הגון מימין ומשמאל, לא יתנו יד לפרס הזה לטרור. הגיע הזמן לחזור לחומש! לאשר את הישיבה בחומש בצורה מלאה!".

מישיבת חומש נמסר: "יש מי שחושב שהרצח של יהודה דימנטמן הוא הזדמנות טובה לתת פרס לטרור ולחדש וליישם שוב את תוכנית ההתנתקות. התמיכה האדירה שאנחנו זוכים לה מעשרות אלפי אנשים שמגיעים לחומש בקור ובגשם, כנראה עומדת כנגד הרצון ולא מאפשרת ליישם אותו. לכן, נשלחים שוטרים בצורה הזויה לפנות בוקר להוציא אמהות וילדים מאוהלים זמניים. אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולהגיע לתמוך בנו, לחזק את האחיזה בחומש ובכך למנוע את הרס הישיבה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר