מהומה בבית חולים

עודה: "ניצחון לעם הפלסטיני"; בן גביר: "מחבל"

מהומה פרצה בבית החולים אסף הרופא בביקורו של ח"כ איתמר בן גביר שהגיע על מנת למחות על הסכם השחרור של העציר המינהלי הישאם אבו הואש ששובת רעב (אקטואליה)

המהומה בבית החולים (צילום: ללא קרדיט)

מהומה פרצה בבית החולים אסף הרופא בביקורו הערב (שלישי) של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שהגיע אל בית החולים על מנת למחות על הסכם השחרור של העציר המינהלי הישאם אבו הואש ששובת רעב.

במהלך הביקור התפרצו אחיו של העציר ובני משפחה נוספים, הקימו מהומה והניפו דגלי טרור של אש"ף בתוך בית החולים, בן גביר דרש מהמאבטחים שיסירו את הדגלים ובמקום התפתחה מהומה.

דגל פלסטין בבית החולים

בהמשך, חבר הכנסת איימן עודה הגיע אל בית החולים ועל פי עדויות החל לקרוא "ניצחון לעם הפלסטיני", כשבן גביר ענה לו: "אתה מחבל, טרוריסט, השב"כ היה צריך לחסל את אבו הואש בחיסול ממוקד".

לאחר הקרית אמר ח"כ בן גביר כי "לא להאמין ששירות הביטחון הכללי וממשלת ישראל נכנעים ומתקפלים בפני אסירי החמאס והג'יאהד, גורמי הטרור למדו שיטה: האסיר שובת רעב, חברי הכנסת תומכי הטרור מגיעים למיטתו, החמאס והג'יאהד מאיימים וישראל שוב מתקפלת, כדי "שלא תהיה הסלמה". ככה נותנים תמריץ לטרור והמשך האיומים על ישראל- ארגוני הטרור משפילים את ישראל עד עפר".

כזכור, מוקדם יותר היום מקורות פלסטינים המקורבים לארגוני הג'יאהד האסלאמי דיווחו כי ישראל הסכימה לשחרר את העציר המנהלי הישאם אבו הוואש בתמורה לכך שיחדול משביתת הרעב בת ה-140 יום, דיווח שנחגג כניצחון בקרב הפלסטינים ונחזה כהתקפלות מבישה של ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר