מלחמות מבית

הקרב עם הקואליציה; ח"כ ניר ברקת בריאיון

יציבות ממשלת בנט לפיד; הסכנות הביטחוניות; ניהול מגיפת הקורונה; היום שאחרי נתניהו; הקרב על חוק 'ניר ברקת' ותחקיר הבוטים • ח"כ ניר ברקת בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אולפן כיכר)

ח"כ ניר ברקת התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ויצא להתקפה נגד התנהלות ממשלת בנט-לפיד במגיפת הקורונה, הסביר מדוע לשיטתו הממשלה מסוכנת לביטחון ישראל, התייחס לקרב בתוך 'הליכוד' על חוק 'ניר ברקת' ודחה את תחקיר הבוטים. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - 'חוק ברקת'

החוק מנסה לערוף את ראשך?

"מי שמנסה זה הקואליציה".

אבל עם כמה חברי ליכוד

"אז היו כמה עסקנים ששיתפו עם זה פעולה, אבל המהלך הזה של גדעון סער, בנט ולפיד קודם כל הקואליציה, כי אני מהווה איום עבורם".

אבל מה הקואליציה מעניינת כשמתוך הבית תומכים בחוק הזה?

"היו כמה עסקנים שהצטרפו למהלך הזה, אני לא מתרגש מזה יותר מדי. אין צופה אחד שחושב שמלחמה פנימית בתוך הליכוד מקדמת אותנו לבחירות, ולכן בואו נהיה יותר ממלכתיים. המלחמות בינינו לא תעזורנה – אלא צריך להתלכד וללכת יחד"

אין כאן צדק בהצעת החוק הזו? שיאמרו ח"כים אחרים שמזלנו לא התמזל להיות מיליונרים, ואנחנו לא יכולים לשלם כ"כ הרבה כסף עבור עשייתנו הפוליטית. אין פה משהו הוגן?

"כולם עושים סקרים וכנסים. חלקם עושין את זה על חשבון משלם המסים או ע"ח המפלגה, תרומות ועסקנים – אני עושה את זה מכספי האישי שיצרתי ועשיתי באושר. אני חושב שהרבה יותר נכון וראוי לעשות את זה בדרכי ולא בדרך אחרים".

מבין את אלו שחוששים? גם מתוך הליכוד

"מה זה משנה? ביחד ננצח אותם, מה תעזורנה המלחמות הפנימיות? לאן זה יקדם אותנו? אני מביא ערכים מוספים. כשאני טס לארה"ב למנוע את הקונסוליה הפלסטינית – על חשבוני האישי – אני מקדם את האינטרסים של כל עם ישראל. כשאני מביא את פרופ פורטר מהרווארד אני חושב שהציבור נהנה מזה והליכוד ירוויח מזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר