רכבת ישראל

במקביל לעיצומים: נהגי הרכבת חלו בקורונה

28 נהגים ברכבת ישראל הודיעו ביממה האחרונה כי חלו בקורונה ולא יוכלו לעבוד בימים הקרובים, זאת במקביל למתח בין ועד העובדים ועתירה שהוגשה לבית הדין לעבודה (חדשות)

(צילום: Olivier Fitoussii/Flash90)

28 נהגים ברכבת ישראל הודיעו ביממה האחרונה כי חלו בקורונה ולא יוכלו לעבוד בימים הקרובים, זאת במקביל למתח בין ועד העובדים ועתירה שהוגשה לבית הדין לעבודה, כך על פי הפרסום ב-Ynet.

26 מבין הנהגים החולים הם נהגי הרכבת מהרצליה לירושלים, הם גם היחידים שמוכשרים להנהיג את הרכבות החדשות ובשל כך הופסקה הפעלת הרכבות החדשות והוסטו רכבות חשמליות שמשמשות בקו ראשון לציון לשרון, כך שתדירות הגעת הרכבת לשם תרד מארבע רכבות לשעה לשתיים בלבד, פגיעה ישירה בנוסעים.

למרות המתיחות בועד העובדים והשבתת בית הספר לנהיגה ולמרות שהוצאת ימי מחלה הייתה פרקטיקה מוכרת של העובדים, בועד הדגישו כי לא מדובר בעיצומים והנהגים אכן חולים "על רקע הגידול בתחלואה".

המתח בין העובדים להנהלה נובע בעקבות שינוי מתכונת העבודה שכעת מחייבת את הנהגים להצמיד בין שעות המשמרת לשעות הכוננות, זאת בשונה ממה שהיה נהוג בעבר.

מהועד נמסר בתגובה: "לצערנו גל התחלואה שפוקד את הארץ והעולם, לא פוסח על עובדי הרכבת. בניגוד לפרסומים, מאתמול בלילה תשעה נהגים מתוך 400 הודיעו על מחלה ו/או בידוד. בכל מקרה, לא מדובר על צעדים ארגוניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר