מצב עגום

בלי תמיכה ציבורית: מפלגתו של נפתלי בנט מקבלת רק 4 מנדטים

מחירו של הזיגזוג והפרת ההבטחות? מפלגתו ראש הממשלה של נפתלי בנט מוסיפה להיות במצב עגום • בסקר שפורסם הערב היא הגיעה שוב לשפל מביך והזוי במיוחד (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט במליאת הכנסת, השבוע (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

‏עד כמה מצבו של בנט עגום? סקר מנדטים שפורסם הערב (חמישי) בערוץ 'עכשיו 14', שנערך בשיתוף Direct Polls LTD, העלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, הייתה מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט מקבלת 4 מנדטים בלבד - מרחק קטן מאחוז החסימה.

לפי הסקר, מפלגת הליכוד בראשות יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו היא המפלגה הגדולה ביותר, בפער מן המפלגות האחרות, ומקבלת 35 מנדטים בסך הכל. במקום השני - מפלגתו של שר החוץ יאיר לפיד המקבלת 19 מנדטים.

המפלגות החרדיות יחד מקבלות 16 מנדטים - שס עם 9 מנדטים ויהדות התורה עם 7 מנדטים.

מפלגתו של בני גנץ, כחול לבן, מקבלת לפי הסקר הנוכחי 8 מנדטים. מפלגת הציונות הדתית - 7. מפלגתו של ליברמן ישראל ביתנו - 7. גם העבודה והמשותפת עם שבעה מנדטים כל אחת.

בתחתית הרשימה: מפלגת רע"מ, בראשות מנסור עבאס, עם 6 מנדטים. אחריה מרצ עם 4 מנדטים, וכאמור - מפלגתו של בנט המגרדת גם היא את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער אינה עוברת את אחוז החסימה לפי הסקר הזה.

בסך הכל גוש הקואליציה מקבל 55 מנדטים, גוש האופוזיציה - 58, המשותפת - 7.

הסקר בוצע היום, בתאריך ה-6 בינואר 2022, בקרב 528 נדגמים בוגרים (בני 18+) המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.4%+- בהסתברות של 95%.*

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר