למרות הבידודים הרבים

ליברמן הבהיר כי אינו מתכוון לפצות עסקים

שר האוצר, אביגדור ליברמן, הבהיר בתדרוך לתקשורת כי למרות ההתפשטות המהירה של זן האומיקרון ומאות האלפים שנמצאים בבידוד, הוא אינו מתכוון כרגע לפעול לפיצויים (ארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הערב (ראשון) הבהיר שר האוצר, אביגדור ליברמן, בתדרוך לתקשורת, כי למרות ההתפשטות המהירה של זן האומיקרון ומאות האלפים שנמצאים בבידוד, דבר שגורם לדברי בעלי העסקים לנזקים כבדים ממש, הוא לא מתכוון לפצות בקרוב את בעלי העסקים. לא אמרתי שבשום תנאי ובשום מצב לא תהיה עזרה לעסקים, אבל לא תהיה פה חלוקת מתנות. לא יהיה שוחד אלקטוראלי", אמר ליברמן כשהוא מכוון למענקים של נתניהו שלטענתו ניתנו כשוחד בחירות.

לטענתו של ליברמן בעלי העסקים מתלוננים סתם למרות שמצב באמת טוב, "ראיתי את אנשי העסקים מדברים על הפסדים. ראיתי את הדיבידנדים שהם משכו. אני מאחל לכולם אותו מצב ב-2022. כל עסק שייפגע צריך לעזור לו. כל העסקים במצב מצוין ואני שמח על כך. כל החנויות והמסעדות היו מלאים במודיעין. נכון להיום משיחות עם אנשי עסקים הבעיה היא במחסור בידיים עובדות".

ליברמן טען, כי ענפי התעופה והתיירות שנפגעו קשות מהמצב כן קיבלו סיוע של מאות מיליוני שקלים. "נשמור על המשק במצב טוב. המצב הוא טוב. אחרי תשעה ימים להיכנס למצב של פאניקה זה מוגזם", אמר שר האוצר.

בינתיים, נראה כי משרד האוצר ממשיך לסרב לפצות את העסקים ובימים הקרובים אף לא מתכוון לקיים דיונים על פיצוי כלשהו, למרות מספרי השיא של המאומתים. הסירוב הוא כאמור למרות הטענות של איגוד לשכות המסחר בדבר ירידה של כ-30% ממחזור המסחר, איגודי סוחרים אחרים מדברים על 40% ירידה ובתחום הספרות והקוסמטיקה טוענים לירידה של 50% בהכנסות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר