ללא רוח חיים | תעלומה

לאחר כחודש: הנעדר אותר בביתו בעיר יבנה

יעקב עובדיה, תושב יבנה בן 60, נעדר מזה כחודש והמשטרה ערכה אחריו חיפושים נרחבים אחריו ברחבי הארץ. הערב, המשטרה פרסמה, כי עובדיה אותר בביתו ללא רוח חיים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הנעדר, יעקב עובדיה (צילום: דוברות המשטרה)

תעלומה בעיר יבנה: יעקב עובדיה, בן 60, תושב העיר יבנה, נעדר מהתאריך 12/12/2021, והמשטרה ערכה אחריו חיפושים בכל רחבי הארץ. הלילה (ראשון), הודיעה המשטרה, כי הוא נמצא בביתו ללא רוח חיים.

במהלך החודש האחרון, פרסמה המשטרה שוב ושוב הודעות על חיפושו של עובדיה, שלדבריה, הוא נעדר והוא היה נראה לאחרונה בתאריך 12.12.21 כאשר יצא מביתו ברח' הגפן ביבנה ומאז נעלמו עקבותיו.

בהודעות המשטרה נכתב: "המשטרה ממשיכה זה השבוע השלישי בפעולות לאיתורו של הנעדר, תוך הפעלת מגוון יחידות משטרתיות במישור החקירתי, הטכנולוגי והמבצעי. שוטרי תחנת יבנה ערכו עד כה חיפושים נרחבים ברחבי העיר וסביבתה, לצד הפעלת יחידות מבצעיות בהתאם לצרכי השטח, בסיוע מתנדבים, רחפנים, כלבי משטרה ועוד והפצת מספר הודעות לציבור דרך אמצעי התקשורת".

הנעדר, יעקב עובדיה

"בנוסף", נכתב בהודעת המשטרה בשבוע שעבר, "בוצעו בדיקות בבתי סיעוד ומוסדות בריאות, תשאול שכנים ומכרים של הנעדר, נבדקו מקומות אותם נהג לפקוד הנעדר בעבר, נבדקו מבנים נטושים וכן בוצעו פעולות סמויות וגלויות במישור החקירתי".

הערב כאמור הוציאה המשטרה הודעה לקונית בה נאמר: "הערב אותר למרבה הצער בביתו ללא רוח חיים", כאשר היא לא מפרטת האם נערכו חיפושים בביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר