"מגיפה מתמשכת וקשה"

המסר ממחלקות הקורונה: "יש עלינו עומס עצום"

בצל העלייה העצומה בתחלואת הקורונה, עם מעל 20 אלף נדבקים חדשים ביום ומאות חולים המאושפזים בבתי החולים, ראשי האיגוד לרפואה פנימית מספרים על עומס עצום (בארץ)

מחלקת 'קורונה' ב'הדסה' (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

בצל העלייה העצומה בתחלואת הקורונה, עם מעל 20 אלף נדבקים חדשים ביום ומאות חולים המאושפזים בבתי החולים, ראשי האיגוד לרפואה פנימית בהר"י, בראשות פרופ' אבישי אליס, פרופ' נמרוד מימון, פרופ' האוורד עמיטל וחבריהם, מנהלי המחלקות הפנימיות ופנימיות קורונה, מספרים על העומס העצום במחלקות.

"יש עלינו עומס עצום - צוותי הרפואה הפנימית, שמטפלים בחולי הקורונה, בחולי השפעת ובחולים אחרים במחלקות", הם אומרים, "מוטלת על כתפינו אחריות כבדה להציל חיים ולסייע להמשך חיים תקינים במדינה,.

הם מרגיעים את הציבור כי "אנחנו מנוסים בתפקוד תחת לחצים ועומסים כבדים, אנחנו מנוסים גם בהנשמת חולים ומשמשים מאז ומתמיד כעורף ההנשמתי של מדינת ישראל. אנחנו מבקשים להבהיר כי הצוותים במחלקות הפנימיות מסורים ומחויבים לחולים, חרף עייפות ושחיקה מתמשכת".

בצד זה, הם מבקשים להעביר מסר לממשלה: "כל יום שחולף, בלי חיזוק המחלקות הפנימיות, בתוספת רופאים ואחיות וחיזוק השורות – מחליש. נמשיך לתת את המקסימום לחולים שלנו, ואנו קוראים בזאת לציבור הרחב להיות קשוב למשרד הבריאות: להקפיד על ההנחיות למניעת הדבקות בקורונה, להתחסן, ולגלות סבלנות ואיפוק.

"זו אמנם מגיפה מתמשכת וקשה, אבל נצליח לעמוד בה".

בתוך כך, מנכ"ל בית החולים הדסה, הפרופ' יורם ויס, סיפר הבוקר כי "שתי מחלקות הקורונה שלנו בעין כרם מלאות הבוקר ואנו נערכים לפתיחתה של מחלקת קורונה שלישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר