"פוגעים בילדים"

שרת החינוך שאשא ביטון: מערכת החינוך לא תיסגר

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, התייחסה הבוקר לדיבורים סביב אפשרות של סגירת מערכת החינוך, והבהירה: "זה לא יקרה"; היא הוסיפה כי השיח "פוגע בילדים ובהורים" (חדשות)

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, התייחסה הבוקר (רביעי) בדיון מקצועי שקיימה, על הדיבורים סביב אפשרות של סגירת מערכת החינוך, והבהירה: "זה לא יקרה".

"היום אנו זוכים לתמיכה מקיפה של מומחים בכך שאסור לסגור את מערכת החינוך", אמרה שרת החינוך, "יותר ויותר מבינים שהנזק לילדים בסגירתה הוא עצום ואנו רואים בימים אלה את ההשלכות הקשות של הסגרים שהיו על הילדים".

השרה הוסיפה ואמרה כי "שיח על סגירת מערכת החינוך פוגע בילדים ובהורים. אחרי שנה וחצי מורכבות ומצוקות נפשיות שפיתחו התלמידים, נאבקנו לפתוח את הלימודים באחד בספטמבר למרות הביקורת והתחייבנו לשמור על רצף לימודי למען היציבות והחוסן הנפשי של ילדינו - וכך נעשה גם בימים הלא פשוטים הללו".

עוד אמרה שרת החינוך שאשא ביטון כי "אני ערה לבעיות ולאתגרים העולים מהשטח. אנו בימים לא קלים ולא הכל מושלם אבל אנחנו חייבים את זה לשגרה לילדים שלנו. בכל העולם מתמודדים עם גל נדבקים גבוה וברוב המקומות מערכת החינוך היא קודש קודשים. אנו נמצה את כל הכלים שברשותינו לשמור לילדים על מסגרת פתוחה, ונכון להיום כ-90% מהתלמידים מגיעים לבית הספר".

"אמשיך להילחם על הכיתה הירוקה כדי לצמצם בידודים מיותרים כי זה גורם משמעותי שיסייע בשמירת היציבות והרצף החינוכי בכיתות היסוד וגם יסייע להורים ויקל עליהם", הוסיפה השרה. "המשימה העיקרית שלנו - לשמור לילדים ולהורים על שגרה מירבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר