כך זה עבד

פרשיית הריגול: הפוסט של גנץ וההקלטות של ח''כ שטרית

פרטים נוספים נחשפים, אחת החשודות בפרשה קיימה קשר עם חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד ואף הקליטה אותה, בעבר העלה הפעיל האיראני פוסט תמיכה בשר בני גנץ (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
קטי שטרית (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרשת הריגול האיראני: אחת החשודות המרכזיות בפרשה שנחשפה היום (רביעי) קיימה קשר עם חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד.

על פי הדיווח, הפעיל האיראני ראמבוד נמדר ביקש מאחת החשודות, בת 57 מאיזור בית שמש, להתקרב לחברת הכנסת ואף ביקש ממנה להקליט אותה.

על פי הדיווח ב-'N12', שטרית סיפרה כי נפגשה עם החשודה לפני מספר חודשים בקניון "שאלתי לשלומה והיא סיפרה שיש לה בעיות עם הבן, הבנתי שזה קשור לצבא", אמרה חברת הכנסת. "הסברתי לה שאין לי שום יכולת להעביר אנשים ממקום למקום בצבא. היא אמרה לי 'תבואי, אני אפנק אותך'. אמרתי לה "'נשמה', אין לי זמן".

על פי הדיווח, שטרית עודכנה בפרטי הפרשה לפני כחודש, "מאוד הופתעתי כשהתקשרו מהשב"כ וביקשו לדבר איתי", סיפרה, "כששמעתי על מה מדובר הרגשתי שכל החדר מסתובב. הייתי מופתעת שהיא הקליטה את זה. הייתי בהלם טוטאלי".

מוקדם יותר מסרה תגובה רשמית: "שוב ניתן לראות עד כמה האיום האירני הוא איום קיומי. אירן וגרורותיה ממשיכים לנסות לפגוע בישראל בכל זירה ובכל דרך, ונדרשת מכלל נבחרי הציבור מוכנות ודריכות גבוהה כדי לסכל נסיונות עוינים שכאלו".

"אני מברכת את השב"כ, המוסד ושאר כוחות הביטחון על העבודה החשובה והמאומצת שלהם במלחמה מול אירן, אין לי ספק שבמערכת הביטחון נערכו ונערכים לכל תרחיש ויעשו כל שנדרש בכדי להגן על מדינת ישראל ואזרחיה".

יצויין כי בפוסט שעלה בחשבון הפייסבוק של נמדר לפני כשבע שנים - בשנת 2014 הובעה תמיכה בשר הביטחון - אז הרמטכ''ל, בני גנץ.

פוסט התמיכה בגנץ (מתוך חשבון הפייסבוק הרשמי של הפעיל האיראני)

כזכור, במסגרת חקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי ויאחב"ל להב 433 במשטרת ישראל, נחקר בשבועות האחרונים חשד, לפיו מספר אזרחיות ישראליות גויסו בידי גורמי מודיעין איראניים, לצורך ביצוע משימות בתחומי מדינת ישראל, חמש ישראליות נעצרו והוטל צו איסור פרסום על הפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר