הקרב מתלהט • צפו

"תפסיק להאשים": התגובה של נתניהו לטענות של בנט

אחרי שהואשם בסיכון בריאות הציבור, נתניהו מגיב בסרטון קטלני לנפתלי בנט • את יכולות המשחק שכבר הפגין בעבר הוא רותם כעת להבכת יריבו הפוליטי • צפו בקטע המלא (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו בסרטון נגד בנט (צילום: דוברות בנימין נתניהו)

בצל מחדלי הקורונה של ממשלת בנט, השינוי במדיניות וקריסת הבדיקות, המאבק בין בנימין נתניהו לבין מחליפו בתפקיד נפתלי בנט מחריף: בסרטון שמפרסם הערב ברשתות החברתיות, מגיב נתניהו למתקפות נגדו מצד בנט.

בסרטון נראה בנט בשנה שעברה, בעודו באופוזיציה, מעלה תהיות באשר לחיסונים. "מה, נביא את אזרחי ישראל עוד זריקה?" נשמע שואל "וכל הזמן נעשה אפגריידים כאילו זה אייפון? אנחנו לא יכולים להסתמך רק על החיסונים".

נתניהו, שאת יכולות המשחק שלו כבר הפגין בעשרות סרטונים דומים, נראה צופה בדבריו של בנט ואז מתרומם ממקומו ומסנן בזלזול: "אבל זה בדיוק הדבר שאנחנו יכולים להסתמך עליו".

בהמשך אמר נתניהו: "אתה נפתלי, אתה פגעת בבריאות הציבור, אז תפסיק להתבכיין תפסיק להאשים את כל העולם חוץ ממך ותתחיל לנהל את זה". בסיום הסרטון נראה נתניהו שואל את עוזרו בסרקזם, "אבל לא הוא זה שאמר שיוכל לסיים את הקורונה בארבעה שבועות? אז אמר".

מוקדם יותר היום תקף בנט את נתניהו: "הוא (נתניהו) מרבה לשקר ובדרך כלל איני טורח להגיב, אך הפעם אם נאפשר לשקר שלו להתבסס, ישראלים עלולים לחלות, או חלילה למות. בדיקות האנטיגן כבר הצילו רבבות חיי אדם ברחבי העולם מקורונה באמצעות זיהוי אנשים מדבקים ובידודם, ומניעת המשך הדבקה של אנשים שעלולים היו לחלות ואף למות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר