מכונית חכמה

שולט מרחוק: בן 19 איתר פרצה ברכב טסלה

דוד קולמבו, חוקר אבטחה צעיר בן 19 מגרמניה הצליח לפרוץ מרחוק ולשלוט במגוון תכונות בלמעלה מ-25 רכבי טסלה ב-13 מדינות שונות ופרסם זאת בשרשור טוויטר ארוך (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
מכונית טסלה (צילום: שאטרסטוק)

מכונית חכמה: דוד קולמבו, חוקר אבטחה צעיר בן 19 מגרמניה הצליח לפרוץ מרחוק ללמעלה מ-25 רכבי טסלה ב-13 מדינות שונות ופרסם זאת בפומבי.

בשרשור ארוך שפרסם ברשת טוויטר חשף כי גילה את הפריצה, פירט על מאפיינה ועל הסכנות האפשריות, קולומבו הדגיש כי הפרצה קשורה בהתנהלות הבעלים ולא לחברת טסלה עצמה.

הוא תיאר כי הוא יכול לפתוח דלתות וחלונות, להתניע את המכוניות ללא מפתחות ואף לפתוח ולסגור חלונות ולהבהב באורות הרכב תוך כדי הנהיגה.

קולומבו ציין כי הוא ממתין שצוותי האבטחה יחזרו אליו על מנת שיוכלו לתקן את הפירצה, בהמשך עדכן כי צוות האבטחה של טסלה פנו אליו והוא הסביר להם את מהות הפרצה.

מאז ומתמיד אחד החששות הגדולים ביותר בנוגע לתעשיית הרכב החכמה היה מפני אפשרות של פרצות אבטחה שיאפשרו השתלטות מרחוק ואף ביצוע אירועי טרור המוניים, עד כה לא אותרו בעיות אבטחה משמעותיות ברכבי טסלה, החברה שמובילה את שוק הרכב החכם, אך החשש מפני גילוי פרצה כזו עומד תמיד בראש מעיניהם של צוותי הפיתוח ואבטחת הרכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר