אחרי ליברמן

הקורונה בכנסת: יו"ר ועדת הכספים - נדבק

קצין הכנסת הודיע כי יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר, נדבק בנגיף הקורונה • שעות קודם לכן הודיע שר האוצר אביגדור ליברמן שנמצא חיובי • גל הדבקות בכנסת (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ אלכס קושניר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ אלכס קושניר, הודיע הלילה (ראשון) לקצין הכנסת, ניצב יובל חן, כי בבדיקה שעבר נמצא חיובי לנגיף הקורונה.הודעתו של קושניר הגיעה שעות ספורות לאחר שיו"ר מפלגתו, שר האוצר אביגדור ליברמן, הודיע שנמצא חיובי לנגיף.

ח"כ קושניר אמר הלילה: "גם אני מאומת. מרגיש טוב, ממשיך לעבוד מהבית. בריאות לכולם".

בהודעה שנמסרה מטעם קצין הכנסת נמסר: "הערב עודכן קצין הכנסת, ניצב יובל חן, על ידי ח"כ אלכס קושניר, כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהה בכנסת היה - 12/1".

בימים האחרונים הודיע קצין הכנסת על רשימה ארוכה של שרים, חברי כנסת ועובדי משכן שנמצאו חיוביים לנגיף. בין היתר: שר החוץ יאיר לפיד, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר השיכון זאב אלקין, ח"כ יואב בן צור, ח"כ יצחק פינדרוס, ח"כ משה טור פז, ח"כ דודי אמסלם, ח"כ יום טוב כלפון, ח"כ אופיר סופר וח"כ אמילי מואטי.

כזכור, בשבוע שעבר עדכן קצין הכנסת, ניצב יובל חן, את באי המשכן כי כניסתם של אורחים ומוזמנים חיצוניים בעלי אישור כניסה קבוע, תוקפא לעת עתה ותתאפשר אך ורק על בסיס בקשת אישור יומי ובכפוף למכסתו הקבועה של הגורם / חבר הכנסת המזמין.

ניצב חן הסביר את הצעד החריג: "מדובר במהלך מחוייב המציאות, המצטרף לשורת ההגבלות שהשיתה הכנסת על עצמה מבעוד מועד - נוכח היקפי התחלואה הגוברים בקרב הציבור הכללי ותכליתם צמצום משמעותי של כניסת אורחים ומוזמנים בין שעריה והפחתת הסיכון לפגיעה בליבת העשייה הפרלמנטרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר