משפט נתניהו

הסכום המטורף שגויס לנתניהו תוך זמן קצר

קמפיין ההמונים שובר את הרשת: על רקע עסקת הטיעון, הושק היום קמפיין גיוס כספים ייחודי של תומכי נתניהו למימון הוצאות המשפט, בתוך זמן קצר גוייסו מאות אלפי ש"ח (ברשת)

בני סולומון | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

קמפיין ההמונים ששובר את הרשת: על רקע עסקת טיעון שעל פי דיווחים נמצאת במשא ומתן מתקדם, הושק היום (ראשון) קמפיין גיוס כספים ייחודי של תומכי נתניהו למימון הוצאות משפט, קמפיין שבתוך זמן קצר גייס מאות אלפי שקלים.

את הקמפיין השיק רשמית העיתונאי ינון מגל בשעות הצהריים המוקדמות כשבתוך פחות משעה הוא חצה את קו ה-300 אלף ש"ח, מגל שהציב יעד גיוס אישי של 100 אלף שקלים חצה אותו בתוך כמחצית השעה.

בהודעה שפרסם העיתונאי עם השקתו כתב "חברים הנה זה בא: אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי. שתפו!".

דף הקמפיין (צילום מסך מתוך אתר הקמפיין)

כאמור, הקמפיין זוכה להצלחה כבירה, תומכים רבים של נתניהו התגייסו למען המימון ובאתר הקמפיין ניתן לראות כיצד עוד ועוד תרומות - החל מסכומים קטנים ועד ל-5,000 שקלים מתווספים במהירות. בהמשך, בשל עומס משתתפים קרס האתר למספר דקות, בציוץ שהציג מגל נראה כיצד כמעט 4,000 גולשים נמצאים בו זמנית בדף האתר.

גולשים רבים חמדו לצון ותרמו בשם מתנגדים נחרצים לנתניהו, מגל הציג ציוץ של תרומה בת 100 שקלים שנרשמה על שם ראש הממשלה נפתלי בנט כשהוא מוסיף עקיצה "האמת יכול להבין אותו".

כצפוי, הקמפיין עורר דיון רב ברשת, רבים מתומכיו הנאמנים ביותר של נתניהו התנגדו אליו נחרצות, כשהם מזכירים כי נתניהו נחשב לאיש אמיד ואף עשיר ורכושו נאמד במיליוני שקלים כך שהוא אינו זקוק לכסף, "לבזבז כסף על אדם עשיר זו לא הדרך, עדיף לתרום לזקקים", טענו בתוקף. מנגד, תומכי הקמפיין טענו כי מהות התרומות אינן על מנת לסייע ליו"ר האופוזיציה כספית, אלא רק על מנת להביע תמיכה בפועלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר