הציטוטים מהישיבה

ימי הבידוד יקוצרו לחמישה? שרים בממשלה לחצו

"פוגעים בתהליכים", התבטאה שרת החינוך על ההנחיות הקיימות • פרופ' נחמן אש הודיע בתגובה כי בוחנים את אפשרות קיצור הבידוד לחמישה ימים, ידונו על כך הערב (קורונה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בדיקת אנטיגן, אילוסטרציה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

כמה משרי הממשלה דרשו היום (ראשון), במהלך ישיבת הממשלה, מנציגי משרד הבריאות, לקצר את ימי הבידוד ממאומתים לנגיף הקורונה לחמשה ימים בלבד, ולא לדרוש 7 ימים, כפי שההנחיות הנוכחיות מחייבות.

במהלך הישיבה תקפה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון את משרד הבריאות ואמרה על ההנחיות הקיימות כי "פוגעים בתהליכים שאנו מייצרים ונאבד את הילדים האלו". כך לפי הדיווח בחדשות 12. חבריה לשולחן הממשלה הצטרפו לעמדתה, ופרופ' נחמן אש הודיע כי במשרד הבריאות בוחנים את האפשרות הזאת.

על פי הדיווח בחדשות 12, שרת האנרגיה קארין אלהרר טענה שלא רק המבוגרים סובלים מימי הבידוד אלא גם הילדים סובלים ממצוקות רגשיות ונפשיות קשות. השרה יפעת שאשא ביטון הוסיפה על דבריה שכתוצאה מימי הבידוד הארוכים, הילדים מתמודדים עם הפרעות אכילה ועם התנהגויות שאינן מותאמות וחובה לקצר את ימי הבידוד של הילדים הבריאים.

כפי שדיווח ב'כיכר השבת' בשבוע שעבר, משרד הבריאות הודיע כבר על כוונתו לשקול ולקצר את ימי הבידוד ל-5 ימים, וזאת לאחר שמשרד הבריאות כבר קיצרו את ימי הבידוד ל-7 ימים בלבד, אולם כעת לאור הלחץ אותו מפעילים שרי הממשלה יתכן שנראה את השינוי כבר בימים הקרובים. הערב ידונו בכירי משרד הבריאות בקיצור ימי הבידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר