עסקת הטיעון

אהוד ברק: 'למנדלבליט ניגוד עניינים מובנה'

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, הגיב לעסקת הטיעון הנרקמת עם בנימין נתניהו, ותקף בחריפות את היועמ"ש אביחי מנדלבליט שאמור לחתום על העסקה (חדשות, בישראל)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, הגיב לעסקת הטיעון הנרקמת עם בנימין נתניהו, ותקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שאמור לאשר עסקה כזו.

"לא הופתעתי מזה, זה כל הזמן היה באוויר. בשלב מסויים הבנתי שהוא יגמור בבית סוהר והוא ישקול עסקת טיעון. אני מופתע ממנדלבליט שנעדר שסמכות מוסרית מינימלית, לא העלתי על הדעת שמנדלבליט יעיז בשבועיים האחרונים לכהונתו לדון בעסקת טיעון שכזו", אמר ברק בראיון ברדיו 103FM.

"למנדלבליט יש ניגוד עניינים מובנה, מכיוון שעבד עם נתניהו. זה בן אדם שהיה מינוי של נתניהו אחרי ששירת אצלו באופן אישי, הוא סגר 5 תיקים מבלי לתת הסברים, הוא הכריז שנתניהו לא חשוד בפרשת הצוללות, הוא מנע חקירה של בני הזוג, הוא לא הורה על חקירה בנושא תיק גריסת המסמכים", תקף בחריפות ברק ששמו נקשר בעבר אף הוא לפרשות שחיתות הקשורות למימון הבחירות שלו.

כזכור, לאחר פגישה ארוכה אמש עם משפחתו ועורכי דינו, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אישר לפרקליטיו לפעול להשגת עסקת טיעון עם הפרקליטות בתיקיו תוך ניסיון להימנע מקלון וכמובן מכל עונש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר