דרמה בירושלים

במהלך פינוי: צעירים מתבצרים על גג הבית עם בלון גז

פינוי משפחה במזרח ירושלים נתקל בתגובה חריגה: כמה צעירים עלו על הגג עם בלון גז וחומר דליק והבעירו מזרונים • צפו בתיעוד מהזירה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המתבצר, עם בלון הגז (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אירוע חריג התרחש הבוקר במהלך פינוי בית משפחת סאלחייה והמשתלה שלצידה, בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים: מספר צעירים התבצרו על הגג עם בלון גז וחומר דליק והבעירו במקום מזרונים.

כוחות משטרה רבים, בהם צוות משא ומתן, ממשטרת ירושלים ומחוז ירושלים - הגיעו לזירה, ופועלים מול המתבצרים במטרה לאפשר את מימוש הצו השיפוטי שניתן ע"י בימ"ש כחוק ולפנות את הבית.

מדובר בקרקע שהופקעה ע"י הרשות המקומית לצורך הקמת מוסדות לימוד לטובת תושבי השכונה. כבר לפני כשנה, הורה בית המשפט המחוזי בירושלים למשפחה לפנות את המקרקעין המיועדים לצרכי ציבור, לטובת הקמת בית ספר לחינוך מיוחד בן 18 כיתות ו-6 גני ילדים, שאמורים לשרת את תושבי שכונת שייח ג'ארח וילדיהם.

הכוחות הרבים בשטח (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במשטרה מוסרים כי מאז מתן פסק הדין, ניתנו אין ספור הזדמנויות למשפחה למסור את המקרקעין בהסכמה, אולם הם סירבו לעשות כן, גם לאחר מתן ארכות, פגישות וניסיונות הידברות חוזרים ונשנים מצד עיריית ירושלים. לכן, עיריית ירושלים פעלה הבוקר כפי שהורה בית המשפט ומימשה את הצווים שהוציא בית המשפט.

יו"ר עוצמה יהודית מסר בתגובה לפינוי: "הגיע הזמן להפגין משילות שהבריונים והפולשים יבינו שמדינת ישראל היא לא פראיירית ובטרור נגד יהודים, לא ישיגו שליטה בכח".

ח"כ בן גביר הוסיף: "כל הכבוד למשה ליאון, אבל עדיין מלאכה רבה עוד לפנינו, יש בשכונת שמעון הצדיק עוד עשרות בתים שפלשו אליהם וצריך לפנותם ויפה שעה אחת קודם. מדינת ישראל חייבת להפגין משילות קודם כל בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר