כאוס במערכת

מערכות תקשורת של משרד הבריאות קרסו

בעצומו של הגל החמישי ובעוד אלפי אזרחים נבדקים מדי יום וממתינים לתשובות, מערכות התקשורת הדיגיטלית של משרד הבריאות קרסו ונתונים לא נשלחים; "בבלאגן שלם" (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shohat/Flash90)

כאוס: בעצומו של הגל החמישי ובעוד אלפי אזרחים נבדקים מדי יום וממתינים לתשובות, מערכות התקשורת הדיגיטלית של משרד הבריאות קרסו, כך על פי פרסום ראשון הערב (שני) ב-N12.

על פי הדיווח, הצ'אטבוט של משרד הבריאות שמבצע אוטומטית חקירות אפידימיולוגיות לאזרחים דרך הוואטסאפ קרס. בנוסף, אזרחים שהתחסנו במנה הרביעית של חיסון הקורונה דיווחו כי קבלת החיסון לא עודכנה בנתוני משרד הבריאות ובתו הירוק. גם אתר משרד הבריאות בו מתעדכנים מדי שמונה שעות נתוני הקורונה לא התעדכן מאז 21:00 אמש.

על פי הפרסום, בנוסף לבעיות אלו חלה תקלה חמורה בשליחת נתוני בדיקות ה-PCR דבר המעכב יציאה וכניסה לבידוד של אזרחים רבים, זאת בנוסף לבעיות רבות נוספות שנגרמות בעקבות תקלה זו.

התקלה הובילה לריבוי פניות טלפוניות ישירות לקופת החולים דבר שהוביל לעומס רב ולקושי בקבלת השירותים, אחת מקופות החולים טענה כי משרד הבריאות כלל לא העביר נתוני בדיקות והתחסנות של מבוטחי הקופה, "אנחנו בבלגן שלם, עם המתווה החדש נראה שזמן ההמתנה לקבלת התוצאה יהיה ארוך יותר מבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר