סיכום חדשות החוץ • צפו

בחזרה לפיגוע הקשה באמירויות • השגריר

החטיפה בטמפל הרפורמי • הילארי קלינטון תתמודד שוב נגד טראמפ? • מתקרבים לסופה של המגיפה? • כל זה ועוד בפינת 'השגריר' בהגשת ציקי ברנדוין לסיכום חדשות החוץ (השגריר)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום חיצוני: סטודיו כיכר, שאטרסטוק פנימי: WAFFA, חשבון הטוויטר של הילארי קלינטון, ארכיון הבית הלבן, מוזיאון חיל האויר, נאס"א, 27 א.)

אם אתם מרגישים מנותקים מהעולם או שאתם ממש מתעניינים בחדשות חוץ, מדי שבוע ב'כיכר' - "השגריר" בהגשת ציקי ברנדוין, תסכם עבורכם את כל האירועים שקרו ברחבי העולם.

בחזרה לחטיפה בטמפל הרפורמי

מאליק פייסל אקראם פרץ השבוע לטמפל רפורמי בטקסס והחזיק במספר בני ערובה תחת איומי אקדח. אקראם, שכנראה פעל על דעת עצמו, נורה כעבור כחצי יממה של דין ודברים עם המשטרה. בהתחלה אמרו ב-FBI כי התקיפה היא לא על רקע טרור, אך בהמשך - חזרו בהם.

לכתבות בנושא:

קלינטון VS טראמפ שוב?

הילארי קלינטון תרוץ שוב נגד דונלד טראמפ בבחירות הבאות? בצל השפל בסקרי דעת הקהל על הנשיא ביידן, מקורבים לקלינטון טוענים כי היא שוקלת להתמודד שוב לנשיאות ארה"ב אחרי שהפסידה לדונלד טראמפ.
טראמפ עצמו ככל הנראה יתמודד גם כן על הנשיאות - אז אנחנו ב'שגריר' מכינים אתכם מראש לדז'ה וו.

לכתבות בנושא:

בדרך לסיום המגיפה?

סוף המגיפה מתקרב? ד"ר פאוצ'י, אימונולוג בכיר ויועצו הקרוב של הנשיא ביידן טוען כי ייתכן שהאומיקרון יסיים את מגיפת הקורונה - אך עדיין מוקדם לקבוע קביעה כזו.
כך או כך, פאוצ'י טוען כי הקורונה כנראה תישאר לתמיד, אך תגיע למצב שתהיה מחלה קלה בלבד.

לכתבות בנושא:

האומיקרון יסיים את המגיפה? זאת התשובה של היועץ הבכיר של ביידן

בחזרה לפיגוע הקשה באמירויות

3 בני אדם נהרגו ו-6 נפצעו כתוצאה מתקיפת מזל"ט באבו דאבי. המזל"ט תקף מספר מיכליות דלק, ועורר סערה עולמית בין היתר לאחר שהח'ותים בתימן לקחו אחריות על הפיגוע.

באבו דאבי דרשו מהאמריקאים להחזיר את הח'ותים לרשימת ארגוני הטרור. ואנחנו שואלים - למה ארה"ב בכלל הוציאה אותם מהרשימה?

לכתבות בנושא:

עד כאן מהשגריר!

חלק מהתיעודים מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעודים נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר