נקמה ברוטאלית

הצית לשכניו החרדים את הבית, זה העונש שהושת עליו

צעיר שהסכסך על שכניו החרדים, שטענו שהוא עושה רעש שמציק להם, השליך נפצים על ביתם • חדר הבנות נשרף, נזק רב נגרם • זה העונש שהוטל עליו, וזה מה שניסה לתרץ (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
שריפת בית, אילוסטרציה (צילום: דוברות כב"ה)

צעיר תושב ירושלים, שהצית בית משפחה חרדית הגרה בסמוך אליו, לאחר שאלו התלוננו על רעש מצדו - מה שהוביל ל"סכסוך שכנים" - קיבל היום (רביעי) עונש מאסר של שלושים ושישה חודשים, וכן הושת עליו קנס של 70 אלף שקלים למשפחה הנפגעת.

לפי כתב האישום, המקרה אירע בתענית אסתר של שנת תש"פ, יומיים קודם פורים בירושלים. בסביבות השעה 10:30 בלילה, בעת שבני המשפחה שהו בביתם, הצטייד הנאשם בחבילת נפצים, הלך אל מקום הסמוך למדרגות הכניסה לבניין, הדליק את הנפצים או חומר דלי' אחר ש"טיבו אינו ידוע" - והשליכם אל עבר חצר ביתם של השכנים.

כתוצאה מכך אחזה אש במצללה, במזרונים ובציוד נוסף שהיה באותה חצר והאש התפשטה במהרה אל תוך דירת השכנים. הנאשם, אשר הבחין בשריפה, ביקש מעובר אורח להתקשר לכיבוי אש. בכתב ההרשעה תואר כי לאותו עובר אורח לא היה טלפון, ולמרות זאת הנאשם נמנע מלהתקשר אל כוחות הכיבוי.

הנאשם נכנס בשלב הזה לביתו הסמוך והתריע בפני אמו על האש שפרצה וביקש ממנה, "אל תדברי יותר מדי, הרי זה לא אנחנו".

הנזקים שנגרמו לבית המשפחה ולתכולתו בעקבות השריפה היו כבדים. המצללה בחצר נשרפה כליל וקרסה, חדר הבנות בבית נשרף, נשרף ציוד שהיה בחצר ובמקומות שונים.

במהלך הדיון בעניינו טען הנאשם כי לא כיוון את הנפצים אל עבר חצר השכנים אלא לכיוון הכביש. חרף זאת קבע בית המשפט כי גרסתו מופרכת ועמוסה בבדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר