"נרדף, אין קלון"

משפט אריה דרעי: פרקליטו בריאיון באולפן

הסדר הטיעון עם היועמ"ש; החשדות בחקירה; העבירות שדרעי יודה בהן; שאלת הקלון והמשא ומתן של בנימין נתניהו • עו"ד נבות תל צור בריאיון מיוחד לישי כהן באולפן 'כיכר' (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: ליאור מזרחי. מפיק: איציק אוחנה)

עו"ד נבות תל צור, פרקליטו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להסדר הטיעון שיוגש לבית המשפט בשבוע הבא ולשאלה האם דרעי יוכל לכהן כשר? וגם: האם בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה, צריך לחתום על הסדר טיעון? צפו בריאיון המלא

קטע מהריאיון

שאלה אחת לא תוכרע גם בשבוע הבא, והיא שאלת הקלון. למעשה ישנו חשש שהיות ובית המשפט לא ידון כעת בשאלת הקלון, בעוד מספר שנים אם וכאשר דרעי ירצה לחזור חזרה, יוטל עליו קלון

"אריה דרעי נרדף ומותקף כבר הרבה שנים מצד אנשים שלא רוצים לראות אותו בפוליטיקה, ולכן אני לא שולל שתבוא בעתיד עתירה או טענה.

"צריך לזכור שעד היום כלל העתירות שהוגשו בנושא טרם מינויו לשר הכלכלה ולשר הפנים נדחו על הסף, ולכן השאלה שלך כמובן במקום, משום שיתכן שבעתיד יקום מכשול. אנחנו במדינת חוק, וצריך לזכור קודם כל ששאלת הקלון לא הוכרעה, ולטעמינו אין בכלל קלון".

ו"ד נבות תל צור בריאיון לישי כהן

לדבריו: "היועץ אמר, וכך גם כתוב במפורש שהואיל והשר דרעי מתפטר הוא לא יטען כלל בנושא הקלון, זה כמובן לא אומר שהוא לא יטען בנושא בעתיד, אבל חשוב לזכור שנושא הקלון מורכב מהרבה מאד שיקולים, אחד מהם אלו העבירות עצמם, שכאן מדובר בכלל במעשים שנעשו ללא כוונת זדון, ודברים שנעשו לפני הרבה מאד זמן".

אתה חושב שאם לא היה מדובר באריה דרעי לא היה מוגש בגלל כתב אישום?

"להערכתי לא. לא היה מוגש".

אז אתה מסכים עם התחושה בקרב מצביעי ש"ס שחיפשו את דרעי בכל מחיר, ושלא היה שום סיכוי שהוא יצא נקי מהסיפור הזה?

"אני חושב שפוליטיקאים נמצאים בנושא הזה בעמדת נחיתות ביחס לאזרח מן השורה, משום שמעורבים פה שיקולים של אגו ויוקרת הפרקליטות, בטח בנבחר ציבור, וקל וחומר כשמדובר באריה דרעי".

אז אתה אומר שלא היה סיכוי לדרעי לצאת מהסיפור הזה נקי?

"יכול להיות, אבל זה היה עולה לו במשפט, ובהרבה מאד כסף, ואני לא יודע איזה בריאות הוא היה משלם".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר