"מוכנים לבואו"

בירושלים נערכים לקראת השלג ביום רביעי

על פי התחזית המעודכנת, בשעות הצהריים של יום רביעי צפוי לרדת שלג בירושלים אך עד שעות הבוקר של יום חמישי הוא צפוי להפשיר • כך עיריית ירושלים נערכת לעיר לבנה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שלג בירושלים, ארכיון (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

ירושלים נערכת לשלג: על פי התחזיות המעודכנות להערב (שני), החל מיום רביעי בשעות הצהריים ועד חמישי בשעות הבוקר המוקדמות, צפוי בעיר ירושלים מזג אוויר סוער, מלווה ברוחות חזקות של עד 70 קמ"ש, טמפרטורות נמוכות סביב 0 מעלות ומשקעים.

כמו כן, יום רביעי בשעות הצהריים צפוי לרדת שלג קל שייערם על הקרקע בגובה שבין 5 ס"מ במקומות הנמוכים ועד 15 ס"מ במקומות הגבוהים בעיר. בבוקר יום חמישי, צפוי השלג להפשיר.

בשל מזג האוויר הסוער, מטה החרום העירוני השלים את היערכותו. חמ"ל העירייה בראשות ראש העיר, משה ליאון, יחל לפעול ביום רביעי. בנוסף, יופעלו צוותים לטיפול במפגעים, מפזרות המלח ינועו על הצירים הראשיים כשלרשותן כ-150 טון מלח, וכן יופעלו כ-200 כלי צמ"ה לפינוי שלג ברחבי העיר ו-8 כפות לפינוי שלג לתוואי המסילה של הרכבת הקלה.

ראש העיר ליאון נערך לשלג ירושלמי (דוברות העירייה)

בשל מזג האוויר החורפי הצפוי, העירייה ממליצה לתושבים לשוב לבתיהם לפני השלג ולהימנע מיציאה, למעט במקרי חירום, וכן להימנע מפעולות שיש בהן סכנה בטיחותית ולשמור על ערנות וזהירות יתרה בנהיגה ובתנועה רגלית בדרכים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר הערב כי: "ירושלים, בירתנו, העיר הכי יפה בעולם ובמיוחד כשהיא עוטה לבן. התגעגענו לשלג, ונקווה שייערם הפעם. עיריית ירושלים ערוכה להתמודדות עם מזג האוויר החורפי הצפוי בכל ההיבטים. החמ''ל המרכזי ינהל את האופרציה. מטה החירום והאגפים בעירייה נערכו ותדרכו את העובדים, ובנוסף מתקיימות הערכות מצב כל העת, על מנת לחדד את המשימות, לוודא מוכנות וכשירות ולהפעיל את הכוחות היטב".

לדבריו: "עיריית ירושלים מוכנה לכל תרחיש במטרה להעניק שירות מקצועי ומהיר. אני קורא לכל המבקרים שיגיעו לחוות וליהנות מהשלג הירושלמי, לכשיגיע, ולנהוג בזהירות ובבטחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר