השניות האחרונות

הפיצוץ ברכב בו נפצעו אם ובתה - תועד; צפו

פיצוץ מטען החבלה הבוקר ברכב ברחובות - תועד במצלמת אבטחה של אחד הבניינים באזור. בפיצוץ, נפצעה אישה בהריון באורח בינוני ובתה בת השנה וחצי נפצעה באורח קל (חדשות)

(צילום: מצלמת אבטחה)

פיצוץ מטען החבלה הבוקר (שלישי) ברכב ברחובות - תועד במצלמת אבטחה של אחד הבניינים באזור. בפיצוץ, נפצעה אישה בהריון באורח בינוני ובתה בת השנה וחצי נפצעה באורח קל.

הפיצוץ אירע סמוך לשעה 08:00 בבוקר, ברחוב כרמל בעיר, בשכונת אחוזת הנשיא. בתיעוד ממצלמת אבטחה של אחד הבניינים בשכונה, נראה הרכב נוסע וכעבור מספר שניות - מתפוצץ.

הרכב בזירת הפיצוץ (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כוחות ההצלה העניקו סיוע ראשוני לאשה ולבתה, והם פונו לבית החולים 'קפלן' ברחובות, שם עדכנו כי האישה מוגדרת במצב בינוני עד קשה, אבל יציב ובהכרה מלאה. היא סובלת מפציעה קשה ברגל, והועברה לחדר ניתוח לטיפול בפציעה.

במשטרה חוקרים את פשר פיצוץ המטען ובודקים את כל הכיונוים אך הדגישו כי לאישה אין קשר לעולם הפשע. במשטרה בודקים האם יש קשר לבעלה של האישה והאם יש קשר לפיצוץ המטען בחתונת ראש ארגון הפשע עמוס לביא ולפיצוץ הרכב בנס ציונה בשבוע שעבר.
.
חובשים בכירים במד"א שאהדי אלשמאלי וארז כהן, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו רכב מפורק , סמוך לרכב שכבה אשה כבת 29 בהכרה היא סבלה מחבלה רב מערכתית, בזרועות אחד האנשים הייתה תינוקת כבת שנה וחצי בהכרה עם חבלה בראש. הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר העלנו אותם לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים כשמצבה של האשה בנינוני עד קשה והתינוקת קל עד בינוני".

יהונתן ססי, חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה, סיפר: "מדובר בזירה קשה מאוד, הרכב היה שרוף. הפצועות היו שרועות מחוץ לרכב. יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקתי להם סיוע רפואי מציל חיים ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר