"הלך עם האמת"

עו"ד ליאור קצב: "נתניהו לא יזכה למשפט צדק"

החלטת אחיו לחזור בו מהסדר הטיעון; הטענות הקשות על מערכת המשפט; המו"מ להסדר עם בנימין נתניהו שלדבריו הודח בהפיכה • עו"ד ליאור קצב בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב, עו"ד ליאור קצב, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והסביר מדוע אחיו לא חושב שטעה כשחזר בו מהסדר הטיעון, מתייחס לשאלת הסדר הטיעון של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ותוקף כי הוא הודח במסגרת הפיכה שלטונית של מערכת המשפט. צפו בריאיון המלא

קטע מהריאיון

לדבריו: "אחד מבכירי השופטים בבית המשפט העליון אומר לי 'צדק זה שם של כוכב לכת, אל תחפש צדק בבית המשפט כי אין צדק'. אני חושב שבנימין נתניהו, מגדולי המנהיגים של העם היהודי, נעשה לו עוול גדול, הגישו נגדו כתב אישום מופרך. נעשה כאן ניסיון של הפיכה שלטונית ממש, לצערי גם הצליח. לא יכלו לנצח אותו בקלפי ולכן בחרו להדיח אותו באמצעים משפטיים".

באשר לאי ההסכמה על הדר טיעון עם היעומ"ש, אמר עו"ד קצב: "בנימין נתניהו קיבל החלטה ערכית השבוע ללכת עם האמת ולהיות נכון לשלם מחיר".

עו"ד ליאור קצב בריאיון לישי כהן

קצב הוסיף: "אני חושב שקשה למצוא צדק בבית המשפט, כברגע שהשופט קורא את כתב האישום הוא כבר מחליט שהנאשם שמופיע לפניו אשם, לא תמיד הראיות מדברות. אני מאוד רוצה לקוות שבנימין נתניהו אצלו המצב ישתנה".

לדבריו: "מדינת ישראל היא המקום היחיד בעולם שהגישו נגד מישהו כתב אישום באשמת סיקור אוהד, זה דבר שלא קיים בשום דמוקרטיה בעולם. בנימין נתניהו הוא מנהיג שפעם אחר פעם מנצח בהפרש גדול בבחירות, ידעו שאי אפשר להדיח אותו בבחירות והחליטו פשוט לקחת אותו לבית המשפט כדי להדיח אותו, זאת הפיכה שלטונית לצערי הרב".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר