ההתבטאות שעוררה סערה

סמוטריץ': "אמרתי את זה בצורה אנושית ועדינה"

יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סירב הבוקר להתנצל על דבריו נגד נשיאת ביה"מ העליון שנפטרה השבוע וטען: "אמרתי את זה בצורה אנושית ועדינה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

יומיים אחרי התבטאותו של יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ' כלפי מותה של שופטת ביה"מ העליון השופטת מרים נאור, התייחס סמוטריץ' בריאיון ל-103 לסערה- וסירב להתנצל.

"אני משתתף בצערם על הטרגדיה שנפטרה בפתאומיות ובטרם עת אבל כשמעלים על נס את פועלה כנשיאת בימה"ש העליון, יש גם צד שני" התגונן סמוטריץ'.

עוד אמר כי "אם כולם היו שמים בצד את המורשת ואת פועלה ועסוקים באבל ובכאב אז בסדר, אבל כשכולם הופכים את זה לשיר הלל אז אני כן במשך שנים נלחם באקטיביזם השיפוטי ובעיוותים המוסריים והערכיים הגדולים של מערכת המשפט. גם ברגע הזה אני חושב שיש מקום לומר את הדברים. אמרתי את זה בצורה אנושית ועדינה."

"לא מצליח להבין איך אנשים שבעבר רצו להאמין שגם הם שותפים איתנו וביקרו אותה במילים מאוד קשות שאפילו אני לא הייתי משתמש בהן, פתאום שוכחים הכל".

סמוטריץ השיב לטענת לפיד כי מדובר בשיא שפלות, ואמר כי "מאז שהוקמה הממשלה כולם עסוקים בסגנון וכועסים עליי שאני לא חנה בבלי. אני חושב שהעיסוק הזה נועד לברוח מהעיסוק במהות. למה יאיר לפיד נכנס להיסטריה ומשתלח בי? הוא לא מסוגל ללכת למקום בו יש שיח על מהות כי לאיש הזה יש אפס מהות והכל דיבורים."

"לכן כל פעם שאני מדבר על מהות הוא נבהל ובורח. אין להם בעיה עם הפרת הבטחת בחירות, הונאה ושקרים, אבל אם אומרים להם שזה לא בסדר ואומר לשקרנים שהם משקרים, הם אומרים 'איך אתה מדבר לא יפה, חנה בבלי מתהפכת בקברה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר