אושר אין סופי

נדיר ומרגש: כך נולדו 10 תינוקות ב-5 דקות

סיפור לא שגרתי קרה השבוע במרכז הרפואי 'מעיני הישועה': תוך 5 דקות בוצעו עשר לידות • איך זה אפשרי ומה מרגיש הצוות אחרי המשמרת? ראיון מיוחד עם הצוות הנרגש • וגם: האם המרכז הרפואי ערוך למקרים חריגים שכאלה? (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
חוויה מספקת ומלאת אושר אין סופי (צילום: מעיני הישועה)

במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' נולדו תוך חמש דקות - עשרה תינוקות. איך זה אפשרי? הנה: שתי נשים עם שני תאומים ואישה עם שלישייה שיילדו כמעט באותו הזמן ועוד שלושה תינוקות שנולדו בטווח הזמן הקצר הזה.

יותר מזה, במהלך המשמרת - שנמשכת שמונה שעות, הצוות שטיפל במקרה המיוחד הזה נולדו כמעט עשרים תינוקות!

שושנה כהן, מיילדת במקום, מספרת ל'כיכר השבת': "עבדנו כרגיל, אותו מספר מיילדות כמו תמיד, עם כוננים שהוקפצו מהבית. זה היה משמרת שבת בבוקר מאד עמוסה כאשר בסך הכל נולדו כמעט עשרים תינוקות בשמונה שעות!

"בשעה עשר בערך, כמעט במקביל, נכנסו אישה בהריון עם תאומים ועוד אישה בהריון עם שלישיה. תוך כמה דקות הן הועברו לחדר ניתוח ליילוד בלידה רגילה וניתוח קיסרי. הזמנו מיילדת כוננת ובמקביל באותם דקות נולדו עוד 3 תינוקות בחדר לידה".

איך התחושות אחרי כזו חוויה?

"ברוך ה', סיפוק גדול והרגשה נהדרת בתודה לה' שהכל עבר בשלום. הייתה משמרת שמחה ומלאת סיפוק".

פרופ' אריאל מני - מנהל מחלקת נשים ויולדות, מספר ל'כיכר השבת' כי "היה מרגש מאוד! עבור כל מי שעובד בחדרי לידה, בין אם זה מיילדות, רופאים ורופאות, לראות ברכה כזאת בזמן כל כך קצר, זה מרגש ביותר".

איך כולם מרגישים?

"ב"ה כולם בריאים, גם האימהות, גם הילדים".

"חשוב לי לציין", מוסיף פרופ' מני, "שיש לנו בבית הרפואה מעייני הישועה, צוות מיומן שמסוגל להגיב במצוינות גם לעומס רגעי גדול שכזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר