ברוך דיין האמת

אסתר פולארד, רעייתו של יונתן פולארד, הלכה לעולמה

בסוף השבוע היא פונתה לבית החולים במצב קשה לאחר שסבלה מסיבוכי הקורונה. הבוקר, אסתר פולארד, רעייתו של יונתן, התבקשה לבית עולמה • הלווייתה היום בירושלים (חדשות)

יונתן פולארד ורעייתו בדרך לישראל (צילום: j4jp)

בצער רב מתקבלת הבוקר (שני) הידיעה על פטירתה של אסתר פולארד, רעייתו של יונתן פולארד.

פולארד, שהתמודדה בשנים האחרונות עם המחלה הקשה, פונתה בסוף השבוע לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. היא סבלה באופן קשה מסיבוכים של קורונה, לאחר שנדבקה בנגיף.

הלווייתה תתקיים היום בהר המנוחות בירושלים. על המועד המדויק תבוא הודעה.

אסתר ז"ל התגוררה יחד עם בעלה בשכונת רחביה בירושלים, מאז שחרורו מהכלא האמריקני ועלייתו ארצה בשנה שעברה.

במשך עשרות שנים ליוותה את בעלה בשעותיו הקשות מאחורי הסורגים ופעלה ללא לאות לשחרורו. השניים נישאו בשנת 1993 לאחר שהכירו. שמה המקורי היה איילין זייץ והיא שינתה אותו לאסתר.

יו"ר סיעת ארץ הקודש בקונגרס הציוני העולמי הרב פסח לרנר, ששימש כרבם של בני הזוג פולארד וליווה אותם במשך שלושים שנה, מסר הבוקר דברי הספד קצרים: "הלב של כולנו נשבר לשמע הבשורה המרה. אשת חיל מי ימצא, ויהונתן מצא אשה מיוחדת. אשה שהקדישה את חייה למען יהונתן. היא הקדישה את החיים שלה כפשוטו ממש: את הבריאות שלה, את הקריירה וההתפתחות האישית שלה למענו של יהונתן.

אני יכול לומר בוודאות שיהונתן חי היום רק בזכות האהבה והתמיכה שאסתר נתנה לו. יהונתן חופשי היום בזכות המאמצים הבלתי פוסקים שאסתר הקדישה למענו. זו היא אשת חייל אמיתית.

היא עשתה זאת מתוך שליחות ואמונה בלתי רגילה בקב"ה. אנחנו מתפללים לקב"ה שיתן ליהונתן חיזוק וכוחות להמשיך להתמודד. אני קורא לעם ישראל לבא ולתמוך בו בשעה קשה זו של הלוויה וניחום האבלים".

תנצב"ה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר