בכביש 6

שוב תאונה קטלנית עם רכב להסעת עובדים

תאונת דרכים קטלנית בכביש 6 בין רכב מסחרי לבין משאית, במהלכה נהרגה תושבת אום אל פחם בת 38 וחמישה נוספים נפצעו. המשטרה פתחה בחקירת התאונה (חדשות בארץ)

(צילום: צילום מבצעי מד"א)

בשעה 06:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על רכב מסחרי (הסעת עובדים) שהתנגש בחלקה האחורי של משאית, בכביש 6 לצפון, סמוך למחלף באקה ג'ת לכיוון מחלף עירון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, קבעו את מותה של אשה כבת 38, תושבת אום אל פחם.

כוחות ההצלה העניקו בנוסף טיפול רפואי ופינו לבי"ח הלל יפה 5 פצועים, בהם: צעיר כבן 20 במצב קשה, בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, 3 במצב בינוני, בהכרה מלאה, בהם: צעיר כבן 19 עם חבלות בגוף , צעירה כבת 20 עם חבלה בראש, וגבר כבן 30 עם חבלת בגפיים, צעיר נוסף כבן 20 במצב קל עד בינוני עם חבלה בגפיים.

חובש רפואת חרום במד"א טומס בייטלמן סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב מסחרי מעוך עם נוסעים לכודים בתוכו, לאחר שהתנגש בחלקה האחורי של משאית, צעיר כבן 20 חילץ את עצמו מהרכב וחמישה נוספים נלכדו. בפעולות חילוץ ממושכות הוציאו אלינו תחילה מהמושב האחורי שלושה נוסעים, אשה כבת 38 שהייתה מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

"כל שאר הנוסעים היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, לאחר דקות ארוכות הצליחו לחלץ את הנהג ונוסע נוסף שסבל מפציעה קשה, הענקנו לפצועים טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית החולים", סיפר החובש.

מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של המשטרה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שאירעה במחלף באקה אל גרביה שבכביש 6 בין רכב מסחרי למשאית. נהג המשאית, תושב באר שבע בן 21 עוכב במקום לבירור נסיבות התאונה. החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר