שכונת שמעון הצדיק

רכבו של התושב היהודי הוצת פעם תשיעית

רכבו של טל ישובייב, תושב שכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים, הוצת בפעם התשיעית בתוך שנתיים. ח"כ בן גביר תקף: "המשטרה איבדה שליטה בירושלים" (חדשות בארץ)

ישובייב ליד אחד מרכביו השרופים, ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הטרור כנגד היהודים תושבי שמעון הצדיק בירושלים נמשך: רכבו של טל ישובייב, תושב השכונה, הוצת בפעם התשיעית. ההצקות והטרור כנגד יהודים בשכונה צפה גם במקרים נוספים, אתמול יידו בצהריים אבנים על תושבת המקום ובערב רוססו יהודים בגז מדמיע בסמוך למקום.

המשטרה כבר עצרה בעבר חשודים בהצתת רכבו של ישובייב שמתמודד עם הטרור כבר תקופה ארוכה. בעבר יושבייב סיפר שהוא נתקל מידי יום בהתקפות מצד תושבים ערבים המקללים אותו כשיוצא מביתו גם אם לרגע קצר.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר מסר בתגובה להצתת רכבו של תושב שכונת שמעון הצדיק בפעם התשיעית: "המשטרה איבדה שליטה בירושלים. עצם העובדה שלא היה מארב סמוך לבית ולרכב שהוצת בפעם התשיעית, מלמד על הפקרות וזלזול של המשטרה בתפקידה המרכזי : לשמור על חיי היהודים בשמעון הצדיק ורכושם".

ח"כ בן גביר הוסיף: "לא ייתכן כי משטרת ישראל הגדולה, אינה מסוגלת לאבטח מתחם כל כך קטן ומקום נקודתי שבו הפורעים חוזרים למקום העבירה וממשיכים לבצע אותה מבלי שייתנו את הדין".

בראיון לחיים גולדברג ב'כיכר השבת' תיאר יושובייב במעט את הקשיים שהוא חווה, "אותו אדם שאני חושב שהוא שרף לי את הרכב איים עלי כמה שעות לפני שהרכב נשרף. הוא אמר לי: "שרפנו לך רכבים, גם הרכב החדש לא יהיה פה הרבה זמן". אמרתי את זה למשטרה. אחרי השריפה הוא עמד פה, גם אחרי זה הוא צחק, "תראה ת'רכב". אני מנסה לדמיין מה היה קורה אם זה היה רכב של ערבים, תוך דקה היה פה שב"כ, צווים".

"כששומר החומות הסתיים, פה השקט לא חזר. יש פה אירועים יום יום, מקללים ויורקים על היהודים. רק אתמול בבוקר זרקו אבנים על רכב של יהודים שהגיע להתפלל בשמעון הצדיק. כל יום יש פה אירוע, יש פה אנשים שמשליטים טרור, אנטישמים, הם שונאים אותנו רק בגלל שאנחנו יהודים. מה שהיה פה בשומר החומר יחזור ובגדול, לא טיפלו בכלום רק טאטאו הכל מתחת לשטיח זה רק יגדל", אמר ישובייב.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת ברחבי העיר ירושלים, ובאזור שייח׳ ג׳ראח בכוחות מתוגברים לשמירה על שלום התושבים ובטחונם בכל ימי השנה.

מעבר לפעילות יזומה, גלויה וסמויה, כל דיווח או תלונה המתקבלים במשטרה על נסיונות פגיעה בנפש וברכוש מטופלים ונחקרים ביסודיות במטרה למצות את הדין עם המעורבים. מיד עם קבלת הדיווח אודות הצתת הרכב הוזעקו למקום כוחות משטרה ונפתחה חקירה במטרה לאתר את המעורבים במעשה. נמשיך לפעול על מנת למצות את הדין עם כל עבריין שינהג באלימות, יפר את הסדר הציבורי ויפגע ברכוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר