הגננת המתעללת

העליון דן בערעור הגננת כרמל מעודה; "עונש לא מידתי"

היום ידון בית המשפט העליון בערעור שהגישה הגננת המתעללת כרמל מעודה נגד עונש הכבד - 9 וחצי שנות מאסר. עורכי דינה טענו: "העונש לא מידתי" (משפט, חינוך)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מעודה על ספסל הנאשמים, ארכיון (צילום: פלאש 90)

היום בצהריים (רביעי) ידון בית המשפט העליון בערעורה של 'הגננת המתעללת' כרמל מעודה, אחרי שנגזרו עליה 9.5 שנות מאסר.

עו"ד ברגמן, שמייצג את הגננת אמר בדיון כי "פער של 7.5 שנים הוא פער לא מידתי". השופט וילנר השיבה לעורך הדין- "קוראים את כתב האישום וזה נורא ואיום".

עורכי דינה טענו בדיו כי "עיקר הערעור הוא בכך שאנו סבורים שבגזר הדין היו מספר שגיאות מהותיות שהביאו לכך שעונש המאסר חריג בחומרתו וסוטה במידה ניכרת מהתחום הראוי. בית המשפט סבר שפער הענישה הזה מוצדק וסבר שהגיע העת להעלות את רף הענישה בסוף הזה של העבירות."

"אנו סבורים שבית המשפט שגה בישום העלאת רף הענישה ובפועל שיצא מכך שנות הנאסר שנגזרו על המערערת.מדובר בעליה מאוד תלולה עד פי שלושה מהענישה של העבירות האלה עד כה".

כזכור, לפני כחצי שנה הוטל על מעודה עונש חסר תקדים כנגד גננת מתעללת. בהחלטת בית המשפט אז נכתב כי מעודה "כיסתה ראשם של הקטינים בשמיכה וישבה עליהם, קשרה ידי קטין באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, הרימה קטינים באחיזה בכוח בזרוע, הניפה אותם באוויר והכול עד להטחתם ברצפה, טלטלה תינוקות, העמידה פעוטות עם הפנים לקיר; לעתים, למשך כמה שעות, הצליפה בקטינים באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשיהם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם עד כדי קשיי נשימה".

השופט שלא קיבל את בקשת הפרקליטות לגזור עליה 14 שנות מאסר אמר כי "לקחתי בחשבון את העובדה שכרמל הצטערה על הדברים שעשתה ומבינה את מעשיה. שירות המבחן המליץ לבית המשפט על מאסר ומעקב פסיכיאטרי. הפעוטות לפי בדיקות שעברו על ידי מומחים סובלים עדיין מקושי רגשי בעקבות המעשים של מעודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר