הג'וב החדש של העיתונאי

כתב התפוצות של מקור ראשון הודיע: עוזב לג'רוזלם פוסט

צביקה קליין, מכתבי התפוצות הבולטים בעולם היהודי הודיע כי הוא עתיד לעזוב את 'מקור ראשון' לטובת עבודתו החדשה ב'ג'רוזלם פוסט'. קליין: "שמח על האתגר החדש" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קליין (צילום: ישראל ברדוגו)

אחרי יותר מעשור ב'מקור ראשון' בהם היה כתב התפוצות של העיתון, הודיע צביקה קליין כי הוא עתיד לעזוב את העיתון לטובת עבודתו החדשה בג'רוזלם פוסט.

במקביל לעבודתו בעשור האחרון במקור ראשון, שימש קליין במשך מספר שנים גם ככתב וכעורך במעריב ובאתר NRG. בנוסף, שימש קליין כיועץ תפוצות בבית הנשיא וכמנהל מיזם משותף לקידום ההיכרות של יהודי העולם עם ישראל בשיתוף בית הנשיא, משרד התפוצות וגשר.

בשנה האחרונה מגיש קליין בין היתר פודקאסט בענייני תפוצות ב'גלי צה"ל". לפני כשש שנים, ימים ספורים אחרי הפיגוע ב"היפר כשר" בפריז, יזם קליין פרוייקט עיתונאי מיוחד וראשון מסוגו שבו יצא לפריז עם מצלמה נסתרת, ותיעד עצמו צועד ברחובות בירת צרפת ופרבריה עם כיפה וציצית.

בסרטון, שזכה להדים ברחבי העולם ולשיח ער נראה קליין כשהוא סופג קללות, איומים ויריקות מצד מקומיים שזעמו למראה היהודי הצועד מולם כשהוא חובש כיפה. הסרטון, שעלה לאתר nrg, הפך תוך שעות ספורות לוויראלי, וזכה למיליוני צפיות ולשלל אזכורים בעיתונות העולמית.

קליין מסר כי "אחרי יותר מעשור של עבודה עיתונאית, שמטרתה חשיפת הקהל הישראלי ליהודי התפוצות בעברית, אני שמח על האתגר החדש לכתוב על יהודי העולם באנגלית בג'רוזלם פוסט - וכך להגיע לקהלים חדשים ובינלאומיים".

"אני מודה לחבריי במקור ראשון, שהיה עבורי לבית חם ולסביבה מקצועית ומסורה לעיתונות איכותית, ובו התפתחתי והגעתי להישגים בעבודה משותפת ושליחות".

יעקב כץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, אמר: "כבר 89 שנים שהג'רוזלם פוסט מסקר את ישראל והתפוצות. כמי שמשמשים הזרקור המופנה אל יהדות העולם, אנו מחוייבים להחזיק את טובי העיתונאיות והעיתונאים בין שורותינו. צביקה קליין, ככתב התפוצות המוביל בתחומו בישראל ובעולם, הוא שחקן חיזוק אדיר לקבוצה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר