היאכטה והגשר העתיק

זו הסיבה שבזוס מכעיס רבים מתושבי הולנד

אחד האנשים העשירים בעולם, המליארדר ג'ף בזוס, החל בבניית יאכטה יוקרתית לשימושו הפרטי, אך מסיבות לא-שגרתיות הדבר מכעיס רבים מהתושבים בהולנד (מעניין)

בני סולומון | כיכר השבת |
ג'ף בזוס (צילום: שטארסטוק)

החלטה מכעיסה: אחד האנשים העשירים בעולם, המליארדר ג'ף בזוס, החל בבניית יאכטה יוקרתית לשימושו הפרטי, אך מסיבות לא-שגרתיות הדבר מכעיס רבים בהולנד.

היאכטה שעלות בנייתה עומד על כמעט חצי מיליארד דולר נבנית באלבלאסרדם - עיירה הסמוכה לנוטרדם שבהולנד, אך בכדי להוציאה אל הים היא תצטרך לעבור על פני גשר קונינגשאבן. הבעיה? היאכטה גבוה מדי ויאלצו לשבור את הגשר.

על פי הדיווח ב'גארדיאן', חלקו המרכזי של הגשר יפורק על מנת שהיאכטה שגובהה מתנשא לארבעים מטרים, תוכל לעבור. בעיירה הבהירו כי בזוס הוא זה שיישא בעלויות הפירוק והבנייה מחדש של הגשר.

למרות שהעלות תוטל על בזוס, התושבים לא מרוצים. הגשר נחשב אייקוני בקרב תושבי הסביבה, הוא נבנה לראשונה ב-1878, ולאחר שהנאצים הפציצו אותו הוא נבנה שוב בזמן מלחמת עולם השנייה ב-1940.

רק לפני חמש שנים הגשר שופץ ותוקן על ידי המועצה המקומית, שהבטיחה כי הוא לא יפורק שוב. כאמור, ההחלטה מכעיסה רבים מתושבי האיזור, אך ראש העיר הדגיש את היתרונות הכלכליים שבניית היאכטה הביאה לאיזור והדגיש כי הגשר יבנה שוב במדוייק כמתכונתו הנוכחית.

יאכטת הענק של בזוס תיקרא בשם Y721, היא צפוייה להיות באורך של כ-130 מטרים ועלותה מוערכת ב-485 מיליון דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר