התיק פוענח

סירב להחזיר 20 אלף שקל ונחטף, הוגשו כתבי אישום

צעיר מרמלה שהיה בעל חוב של עשרים אלף שקלים נכפת בחבל, הוכנס לתא המטען של רכב והוברח לדרום בכוח • התיק המלא פוענח לאחרונה • כך אירעה החטיפה שלב אחר שלב (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: השומרים בני ברק)

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת ישראל בתחנת לוד פענחו היום (ראשון) פרשייה של חטיפת אדם על רקע חוב כספי, ובהתאם לממצאיה הוגש כתב אישום נגד תושב העיר.

תחילתה של הפרשייה לפני כחודשיים, אז התקבל דיווח במשטרה על חשד כי צעיר נחטף ברמלה על רקע חוב כספי בסך 20 אלף ש"ח. שוטרי יחידת לוד החלו לחקור את המקרה.

בתוך כך, חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת לוד ניהלו חקירה מורכבת, במסגרתה עלה חשד כי הקורבן זומן לפגישה עם החשוד ונוספים ברמלה במהלכה נדרש להחזיר את ה"חוב" ולאחר שסירב, נכפת בחבל, הוכנס לתא המטען של רכב והובל לכיוון דרום הארץ.

כאמור, השוטרים הצליחו לאתר את רכב החוטפים באיזור כסייפה בדרום הארץ ושם איתרו את הקורבן ששוחרר ע"י חוטפיו לאחר שהבינו כי המשטרה בעקבותיהם.

המשטרה עצרה את החשוד המרכזי בחטיפה, תושב לוד בן 32, כאשר מעצרו הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגדו לבית המשפט המחוזי בלוד בעבירות של חטיפה, סחיטה באיומים, לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר