"צריכים לפחד"

באיראן מודים: המוסד הגיע לדרגים הגבוהים

מי ששימש בעבר שר מודיעין ויועץ לנשיא רוחאני, הזהיר בראיון כי "השפעת ה'מוסד' הישראלי במדינה כל כך רחבה, שכל חבר בהנהגה האיראנית צריך לחשוש לחייו ולבטחונו" (עולם, ערבי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
קריית הממשלה בטהרן (צילום: Shutterstock)

על פי דיווח בסוכנות הידיעות הבריטית BBC, בכירים לשעבר בממשלת איראן מודים כי ה'מוסד' הישראלי הגיע עד לדרגים הגבוהים ביותר במדינה.

אמש (ראשון), התראיין עלי יונסי - מי ששימש בעבר שר מודיעין ויועץ לנשיא רוחאני. הוא הזהיר כי "השפעת ה'מוסד' הישראלי בחלקים רבים במדינה כל כך רחבה - עד שכל חבר בהנהגה האיראנית צריך לחשוש לחייו ולבטחונו".

ה-BBC, שמשדר בימים אלו סדרה דוקומנטרית על הפעילות של המוסד במעמקי איראן, נקט כדוגמה את המבצע במסגרתו נשלף ארכיון הגרעין והוצג לראווה בישראל, את חיסולו של מדען הגרעין מוחסן פחריזאדה ועוד.

עלי יונסי (צילום מסך)

רק בשנה שעברה, אישר הנשיא לשעבר אחמדינג'אד שהמוסד חדר למשרד המודיעין שלו.

הוא תהה "האם זה נורמלי שהקצין הבכיר ביותר, שאחראי לטפל במרגלים הישראלים, שאחראי להתעמת עם המזימות הישראליות באיראן, התברר בעצמו כסוכן ישראלי?"

בישראל כרגיל לא אוהבים להגיב. לדברי האלוף בדימ' עמוס גלעד, "אני נגד כל פרסום. אם אתה רוצה לירות, תירה, אל תדבר... המוניטין של המוסד הוא לבצע פעולות פנטסטיות, לכאורה, בחשאיות, ללא פרסום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר