עימות סוער • צפו

ליצמן וזנדברג בקרב צרחות במליאה: "אל תבלבלי ת'ראש"

הזינוק במחירים ויוקר המחייה? שר הבריאות החרדי לשעבר תקף את שר הבריאות הנוכחי ואת חברי מפלגתה • "אתם יכולים לדבר ולקשקש, לא עשיתם כלום" • זנדברג ניסתה להחזיר בשאלות (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ליצמן במליאת הכנסת, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

עימות חזיתי ניטש היום (רביעי) במליאת הכנסת בין חבר הכנסת יעקב ליצמן, מיהדות התורה, שכבר הודיע על כוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים בסיום הכנסת הנוכחית, ובין חברת הכנסת ממרצ תמר זנדברג.

בדבריו, בצל עליית המחירים הדרקונית במשק והזינוק ביוקר המחיה, ביקר את שר הבריאות הנוכחי, יושב ראש מרצ ניצן הורביץ, על כך שלא הוזיל את סל התרופות.

"גברתי השרה", הטיח ליצמן, "לא ראיתי ששר הבריאות הנוכחי העלה בשקל אחד את התרופות! שקל אחד! אני העלתי במאתיים מיליון שק, אתם - לא עשיתם כלום!

זנדברג, שהתהלכה במליאה הלוך ושוב, ניסתה להשיב אש ושאלה שוב ושוב: "מדוע את המע"מ לא הורדת?" ליצמן השיב: "כי הבאתי את הכסף, אתם לא הבאתם כלום!"

הוא הוסיף: "אני העלתי במאתיים מיליון שקל. ששר הבריאות יגיד כמה הוסיף לסל. זה מרצ? שקל אחד לא! אני הוספתי מאתים שלוש מאות ואתם לא עשיתם כלום. אני הבאתי את הכסף במקום המע"מ אתם יכולים לדבר יכולים לקשקש לבלבל את הראש לא עשיתם כלום".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר