ההסתה נגד המגזר

ח"כ אוריאל בוסו נגד איווט ליברמן: אנטשימיות לשמה

ההסתה נגד המגזר החרדי וההשוואה לנאצים ערב השואה; יוקר המחיה; חוק הגיוס; היחסים עם בני גנץ ומשפט אריה דרעי • ח"כ אוריאל בוסו בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס), יו"ר השדולה למאבק ביוקר המחיה, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את ההסתה של שר האוצר אביגדור ליברמן נגד המגזר החרדי והשווה אותה להסתה נגד היהודים ערב השואה. כמו כן, ח"כ בוסו התייחס לחוק הגיוס, יחסי ש"ס עם בני גנץ ומשפט אריה דרעי. צפו בריאיון המלא.

לדבריו: "אנחנו יודעים שהעולם עומד על לומדי התורה, גם שר האוצר מסכים שכלכלת ישראל עומדת על לומדי התורה. בהסתה הוא מבין גדול, אז הוא הסית. וזה לא נכון, יותר מחמישים אחוז מהחרדים עובדים. הציבור המוסלמי שם גם אצל הנשים וגם אצל הגברים הרבה יותר נמוך, אבל הם שותפים שלו בקואליציה אז הוא לא יכול לדבר עליהם".

ח"כ בוסו תקף את ליברמן והוסיף: "בגרמניה שרצו להאשים משהו - אמרו היהודים. מדובר באנטישמיות לשמה בדבריו, אין מנוס מלעשות את ההשוואה הזו. אין מסיבת עיתונאים או ישיבת סיעה שלו שהאשם התורן זה המגזר החרדי. כהשוא מסית הדיון האמיתית מיוקר המחיה, הוא גם פה מצא את האשם התורן".

ח"כ אוריאל בוסו בריאיון לישי כהן

ואתה חש שעושים לציבור החרדי את מה שעשו ליהודים ערב השואה?

"מה השאלה, יש אנשים שקונים את זה".

על הסיכוי שהסיעות החרדיות יחזרו לשתף פעולה עם איווט ליברמן, אומר ח"כ בוסו: "אני שומע את הדברים שלו ואני בטוח שתנועת ש"ס לעולם לא תשב ותשתף פעולה עם ר ליברמן וסיעתו".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר