אחרי סגירת התיק לשוטרים

כפוף לשימוע: כתב אישום נגד חבריו של אהוביה סנדק

בזמן שהיועמ"ש הודיע על סגירת התיק נגד השוטרים המעורבים לכאורה בפטירת סנדק, הפרקליטות הודיעה לחבריו שהיו עמו ברכב כי יוגש נגדם כתב אישום בכפוף לשימוע (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

בזמן שהיועמ"ש לשעבר החליט שלא להגיש כתבי אישום נגד השוטרים המעורבים לכאורה בנסיבות פטירתו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, בפרקליטות הודיעו היום (חמישי) לחבריו של אהוביה שהיו איתו במכונית כי יגישו נגדם כתבי אישום בכפוף לשימוע.

חלק מהאישומים עליהם הפרקליטות רוצה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע הם: ידויי אבנים, עבירות ממניע גזעני וכן נהיגה ללא רישיון נגד אחד מהם.

בפרקליטות אומרים כי על פי החשד, לפני כשנה נסעו החשודים באזור היישוב כוכב השחר יחד עם אהוביה סנדק ז"ל ברכב, כשהוא נהוג ע"י אחד הנוסעים שאינו בעל רישיון נהיגה, בידיעתו של אחד החשודים שהוא בעל הרכב.

עוד אמרו בפרקליטות כי "בשלב מסוים הם עצרו בצד הכביש אחרי אחד מעיקולי הדרך, עלו על גבעה בצד הדרך והמתינו לשעת כושר בה יעבור רכב שניתן יהיה להבחין כי נוסעיו הם ממוצא ערבי, על מנת ליידות לעברו אבנים."

"על פי החשד, החשודים הבחינו ברכב שנוסעיו ערבים, נעמדו מאחורי רכבם והשליכו את האבנים לעברם ממרחק של מטרים ספורים. שתיים מן האבנים פגעו ברכב, נגרם לו נזק והם נכנסו לרכבם ונמלטו מהמקום."

אברהם סנדק, אביו של אהוביה הגיב ואמר כי "אהוביה יקירנו ננגח ע"י ניידת משטרה ואנחנו קוראים לצדק - להעמיד את השוטרים לדין. היום התפרסם גם שבמקום להעמיד את השוטרים לדין, מעמידים את הנערים לדין"

אברהם סנדק, אביו של אהוביה ז"ל, מגיב

"אנחנו קוראים לכולם להגיע הערב ב- 20:30 לגשר המיתרים להפגין למען הצדק בעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר