בחגיגת הרב

הפתעה בבר מצווה: קובי פרץ ביצע גרסה להמנון של ילדי החסידים

לזה לא ציפו בני המשפחה והחברים החסידים: הזמר הישראלי קובי פרץ, המקורב לרב, עלה על הבימה וביצע גרסה משלו להמנון של ילדי שליחי חב"ד • עוד השתתפו: עומרי כספי, גיל ססובר, חיים זנאתי ועוד (TV)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאות מחברי קהילת בית חב"ד בשכונת נאות אפקה בצפון תל אביב והסביבה, חגגו בסוף השבוע האחרון באולמי 'צהלה' בתל אביב בר המצווה לנער בן ה-13 מנדי רהב, בנו של שליח חב"ד בשכונה הרב עידו הלוי רהב.

במהלך האירוע הפתיע הזמר הישראלי קובי פרץ כשהקדיש לחתן הבר מצוה גרסה משלו לשיר: "כי בן של שליח הוא מחומר מיוחד" - מדובר בהמנון שילדי חב"ד שרים במחנות הקיץ, ותוכנו החדרת גאוות יחידה בשליחים ובני משפחותיהם.

מילותיו של השיר, אותו ביצע פרץ מול הקהל המופתע הן, "בן של שליח הוא מחומר מיוחד, יש לו כוח שאין לכל אחד, ולמרות כל הקשיים שבדרכו - ההחלטה גמלה בליבו. להפיץ המעיינות זה התפקיד, כך הרבי קרוב אליי תמיד, כשאגדל אהיה שליח בעצמי ויהיה לי בית חב"ד משלי".

עומרי כספי בחגיגת בר המצווה

באירוע השתתפו אנשי ציבור ותרבות בולטים, בין היתר השתתפו: חברת הכנסת גילה גמליאל מ'הליכוד', איש העסקים משה לוי גיבור ישראל ממקורבי בית חב"ד, השחקן ואיש העסקים גיל ססובר, השחקן חיים זנאתי, הספורטאי הבכיר עומרי כספי, אורן רווח יו"ר חברת 'אסתי לאודר' .

מי שפתח את האירוע בהקראת מכתבו של הרבי ודברי ברכה היה הרב יוסף שמואל גערליצקי שליח חב"ד בתל אביב יפו, ורב מרכז תל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר