ריאיון תוקפני • צפו

ברדוגו חשף: "הציעו לי להיות מקום 3 ב'ימינה'"

הפרשן הבכיר ברדוגו, שהודח מגלי צה"ל, תקף הערב בריאיון לוחמני, את ראש הממשלה בנט ושקד וכן את בני גנץ, לדבריו: "בנט הציע לי לפני הבחירות האחרונות מקום ב'ימינה' • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יעקב ברדוגו בריאיון הערב (צילום: באדיבות חדשות 13)

הפרשן הפוליטי הבכיר יעקב ברדוגו, שהודח ביום חמישי האחרון מתכניתו היומית בגל"צ, טען הערב (ראשון), בריאיון לערוץ 13, כי ראש הממשלה נפתלי בנט, הציע לו שני פעמים להיות חבר ברשימת 'ימינה' לכנסת.

בריאיון שהעניק לעיתונאי שרון גל, הסביר ברדוגו, מי אחראי להדחתו, "בראש ובראשונה זה גנץ - הפחדן הפוליטי, בן אדם שכבר שנים מנסה להשתלט על תחנה ציבורית ולהיות הבעלים שלה".

"כעת גנץ השלים את כיבוש התחנה, על ידי המינוי של הפקידה שלו גלית אלטשטיין, שלא שירתה יום אחד בחייה בצה"ל. אני לא פובליציסט, אני פרשן פוליטית, גל"צ היום היא תחנה של כחול ולבן ושל הממשלה".

לאחר מכן עבר ברדוגו לתקוף את שרת הפנים שקד ואמר: "היא יכולה להשאיר את דמעות התנין שלה בצד. אני יודע על מקרים שהיא ניסתה להצר את צעדיי, היא בעלת בריתו של גנץ".

כשנשאל ממי הוא מאוכזב, הוא הסביר: "התאכזבתי משותפי לתכנית, ירון וילנסקי, הוא לא דיבר איתי, מאז שנודע כי לא נשדר את יומן הערב. זה הכי ציער אותי. הוא לא התקשר ואפילו לא שלח הודעה".

עוד אמר ברדוגו בריאיון: "לא יסתמו לי את הפה, זו רק תחילתו של המאבק. אני מאמין שסתימת הפיות לא תיעצר בי, ותעבור כעת לעיתונאים אחרים אשר מזוהים עם הימין. רק הציבור הישראלי ישנה את העניין הזה. אני חושב שהוא מתחיל להבין טוב".

כשנשאל לגבי כניסתו לעולם הפוליטי, חשף ברדוגו: "בנט הציע לי להיות מקום שלישי פעמיים. הפוליטיקה לא הייתה התחום שמעניין אותי, היא לא התחום שלי. בבחירות האחרונות בנט הציע לי מקום שלישי במקום אלון דוידי, הוא הציע לי את זה ממש במשרד שאני יושב בו עכשיו, והוא לא היחיד. היו לי הצעות גם ממפלגות מרכז אחרות"

צפו בריאיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר